کد خبر:10578
پ

کابوس پرسپولیس تکمیل شد | تایید پرواز شجاع خلیل زاده به دوحه

از عصر امروز شایعاتی مبنی بر پرواز شجاع خلیل زاده به قطر شنیده میشد تا اینکه لحظاتی قبل سایت استاد الدوحه ورود شجاع خلیل زاده به دوحه را تایید کرد تا کابوس هواداران پرسپولیس از جدایی شجاع خلیل زاده تکمیل شود.   کابوس پرسپولیس تکمیل شد | تایید پرواز شجاع خلیل زاده به دوحه به […]

از عصر امروز شایعاتی مبنی بر پرواز شجاع خلیل زاده به قطر شنیده میشد تا اینکه لحظاتی قبل سایت استاد الدوحه ورود شجاع خلیل زاده به دوحه را تایید کرد تا کابوس هواداران پرسپولیس از جدایی شجاع خلیل زاده تکمیل شود.

 

کابوس پرسپولیس تکمیل شد | تایید پرواز شجاع خلیل زاده به دوحه

کابوس پرسپولیس تکمیل شد | تایید پرواز شجاع خلیل زاده به دوحه

به نظر می رسد مذاکرات ظهر امروز خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادش به مدت 6 سال موفقیت آمیز نبوده و او که از صحبتهای رسول پناه در فایل صوتی لو رفته عصبانی به نظر می رسید، تردیدش در رفتن از پرسپولیس را کنار گذاشت و تصمیم خود برای امضای قرارداد با الریان را که پیشنهاد مالی وسوسه کننده ای به او داده بود را گرفت.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که عصر امروز خط دفاع پرسپولیس بدون حضور او و کنعانی زادگان آسیب پذیر نشان داد و مهاجمین مس رفسنجان موفق به زدن 3 گل در بازی دوستانه شدند.

 

با جدایی خلیل زاده، تعداد غایبین سرشناس پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان اسیا به عدد 4 رسید و حال باید منتظر ماند و دید ایا بشار رسن حاضر به بازگشت به پرسپولیس می شود یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید