کد خبر:13072
پ

کابوس پرسپولیس تکمیل شد | بشار رسن مصدوم شد و فینال آسیا را از دست داد؟

شاید بدترین خبر ممکن برای یحیی گل محمدی در فاصله 31 روز مانده به فینال لیگ قهرمانان آسیا، مصدومیت بازیکنانش باشد و اگر نام این بازیکن بشار رسن باشد نیز این کابوس بیشتر خواهد بود.   بازی بعدی پرسپولیس   کابوس پرسپولیس تکمیل شد | بشار رسن مصدوم شد و فینال آسیا را از دست […]

شاید بدترین خبر ممکن برای یحیی گل محمدی در فاصله 31 روز مانده به فینال لیگ قهرمانان آسیا، مصدومیت بازیکنانش باشد و اگر نام این بازیکن بشار رسن باشد نیز این کابوس بیشتر خواهد بود.

 

بازی بعدی پرسپولیس

 

کابوس پرسپولیس تکمیل شد | بشار رسن مصدوم شد و فینال آسیا را از دست داد؟

کابوس پرسپولیس تکمیل شد | بشار رسن مصدوم شد و فینال آسیا را از دست داد؟

در جریان بازی دوستانه دیشب ازبکستان و عراق که با نتیجه 2 بر 1 به سود عراقی به پایان رسید، بشار رسن ستاره عراقی پرسپولیس که با جنجال و حواشی زیادی سرانجام در تیم مانده بود، در دقیقه 44 بازی به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد تا موجی از نگرانی را نزد هواداران و کادر فنی پرسپولیس به وجود بیاید.

هنوز میزان دقیق مصدومیت بشار رسن مشخص نیست اما برخی منابع عربی از دوری 3 هفته ای او از میادین سخن گفته اند و با توجه به اینکه فینال لیگ قهرمانان آسیا یک ماه دیگر برگزار می شود و بدن بشار رسن به واسطه عدم تمرینات از شرایط ایده آل دور خواهد شد، این موضوع به یک معضل برای کادر فنی پرسپولیس تبدیل شده است.

 

با توجه به عدم حضور 4 ستاره کلیدی پرسپولیس در فینال (شجاع خلیل زاده، عیسی آل کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان) مصدومیت بشار رسن و نرسیدن یا عدم آمادگی او در بازی فینال بدترین خبر ممکن برای پرسپولیسی خواهد بود که در این بازی، دستش بسته تر از همیشه است.

کلیدواژه : بشار رسنپرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • جاسم 18 نوامبر 2020 / 12:56 ب.ظ

    یاحضرت زهرا این یکی دیگه ازدست نده فینالو…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید