کد خبر:35833
پ

کابوس فرهاد مجیدی را داور دربی می کنند؟

در حالی که دکتر بیژن حیدری با قضاوت شاهکار و بی نقص خود در دیدار استقلال و گل گهر می توانست کاندید شماره 1 قضاوت در دربی باشد، به نظر نمی رسد برای دومین بازی پیاپی برای یک تیم به او قضاوت برسد و از گوشه و کنار شنیده می شود، سیدعلی احتمالاً داور دربی […]

در حالی که دکتر بیژن حیدری با قضاوت شاهکار و بی نقص خود در دیدار استقلال و گل گهر می توانست کاندید شماره 1 قضاوت در دربی باشد، به نظر نمی رسد برای دومین بازی پیاپی برای یک تیم به او قضاوت برسد و از گوشه و کنار شنیده می شود، سیدعلی احتمالاً داور دربی 98 خواهد بود.

 

کابوس فرهاد مجیدی را داور دربی می کنند؟

کابوس فرهاد مجیدی را داور دربی می کنند؟

جالب است بدانید سیدعلی همان داوری است که در بازی جنجالی فولاد و استقلال در دو فصل قبل، زمینه اخراج دو بازیکن استقلال را فراهم آورد و فرهاد مجیدی را نیز از کنار زمین اخراج کرد تا فولاد جواد نکونام بتواند با نتیجه 2 بر 1 از سد استقلال بگذرد. پس از آن بازی جنجالیف فرهاد مجیدی با ارائه کدهایی مبنی بر ویزای اسپانیا و ویلای شمال و … سیدعلی را متهم به برخی مسائل کرد.

سیدعلی که کارمند شهرداری نیز محسوب می شود، رابطه نزدیکی با بهنام ابوالقاسم پور و جواد نکونام دارد و اگر به عنوان داور دربی 98 انتخاب شود، بار روانی منفی برای کادر فنی استقلال به همراه خواهد داشت.

 

پی نوشت: انتخاب این داور برای دربی 98 فعلاً در حد شایعه در فضای مجازی دهان به دهان می چرخد اما چه بهتر که کمیته داوران به سوابق این داور با کادر فنی دو تیم نگاهی داشته باشد و از انتخاب داوری که پیشتر در جریان یک ماجرای تنش زا قرار داشته، اجتناب کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید