کد خبر:42641
پ

ژائو فلیکس به چلسی پیوست

بر طبق اعلام رسمی باشگاه چلسی ژائو فلیکس هافبک-مهاجم 23 ساله اتلتیکو مادرید به طور قرضی تا پایان فصل به تیم لندنی پیوسته است. فلیکس ابتدا قرارداد خود با اتلتیکو مادرید را تا سال 2027 تمدید کرد. سپس با قراردادی 6 ماهه و قرضی برای تجربه فضای پرمیرلیگ انگلیس تا پایان فصل به تیم بحران […]

بر طبق اعلام رسمی باشگاه چلسی ژائو فلیکس هافبک-مهاجم 23 ساله اتلتیکو مادرید به طور قرضی تا پایان فصل به تیم لندنی پیوسته است.

ژائو فلیکس به چلسی پیوست

فلیکس ابتدا قرارداد خود با اتلتیکو مادرید را تا سال 2027 تمدید کرد. سپس با قراردادی 6 ماهه و قرضی برای تجربه فضای پرمیرلیگ انگلیس تا پایان فصل به تیم بحران زده چلسی پیوست. گفته می شود مبلغ قرارداد او برای 6 ماه، 31 میلیون دلار است و در صورت توافق دو باشگاه و البته فلیکس این قرارداد تا انتهای فصل بعد تمدید خواهد شد. در غیر این صورت فلیکس می بایست در تابستان 2023 به اتلتیکو مادرید بازگردد.

رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند این آخرین فصل حضور دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید خواهد بود. بسیاری از ستاره های این تیم تمایلی به ماندن در تیم با حضور احتمالی لوئیز انریکه نیستند و قصد دارند در پنجره زمستانی یا پنجره تابستانی نقل و انتقالات پیش رو، اتلتیکو را ترک کنند.

به نظر شما فلیکس می تواند چلسی را نجات دهد؟ix

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید