کد خبر:10252
پ

چند میگیری هادی طباطبایی رو تخریب کنی؟

پس از بگو مگوی هادی طباطبایی با معاون پر ادعای وزیر ورزش (علی نژاد) به نظر می رسد پروژه مخفی در حال تخریب چهره یکی از با شخصیت ترین پیشکسوتان استقلال در حال پی ریزی است تا او را مقابل هواداران استقلال قرار دهند تا دست از انتقادات برنده اش از وزارت ورزش بردارد.   […]

پس از بگو مگوی هادی طباطبایی با معاون پر ادعای وزیر ورزش (علی نژاد) به نظر می رسد پروژه مخفی در حال تخریب چهره یکی از با شخصیت ترین پیشکسوتان استقلال در حال پی ریزی است تا او را مقابل هواداران استقلال قرار دهند تا دست از انتقادات برنده اش از وزارت ورزش بردارد.

 

چند میگیری هادی طباطبایی رو تخریب کنی؟

چند میگیری هادی طباطبایی رو تخریب کنی؟

در 24 ساعت گذشته اخبار مضحکی در خصوص پیشنهاد گلر سابق استقلال به وزارت ورزش در فضای مجازی پخش شده که  عده ای مجهول الهویه مدعی این موضوع بودند گلری سابق استقلال که این روزها انتقادات تندی را نثار وزارت ورزش کرده به سلطانی فر پیغام داده تا او را مدیرعامل استقلال کنند و در این صورت، وزیر از گزند استیضاح در امان خواهد ماند!

اما این پایان پروسه تخریب طباطبایی نبود و مهره سوخته وزارت ورزش یعنی احمد سعادتمند که بابت افتضاح مدیریتی اش در استقلال تاکنون صحبتی نکرده بود و پاسخی به هواداران این تیم پس از برکناری اش نداده بود به یکباره به حرف آمد و مستقیماً هادی طباطبایی را هدف قرار داد تا با استعانت از نام برخی پیشکسوتان استقلال که از او و وزارت ورزش ایراد نگرفته اند، انتقادات طباطبایی از سیستم حاک در وزارت ورزش و مدیریت او در استقلال را زیر سوال ببرد.

 

در مورد اول باید گفت اگر طباطبایی اینقدر قدرت داشت تا از استیضاح وزیر جلوگیری کند، تاکنون 100 باره با استفاده از همان قدرتش وزیر ورزش را به خاطر سوء مدیریتش استیضاح کرده بود و همین موضوع ثابت میکند این شایعه مجازی، از اساس کذب محض بوده و ارتباطی به یکی از شریف ترین پیشکسوتان استقلال که هرگز دنبال سهم خواهی و پست در این تیم نبوده، ندارد.

 

در مورد دوم نیز احمد سعادتمند خود بر روی کذب بودن مورد اول صحه می گذارد چرا که در بخش هایی از صحبتهایش به این موضوع اشاره می کند که به طباطبایی پیشنهاد داده تا در استقلال سمت بگیرد اما او قبول نکرده است! سعادتمند در حالی از این حرکت طباطبایی به عنوان اقدام منفی هادی یاد کرده که به همین دلیل، علی فتح اله زاده حاضر به همکاری با این سیستم فاسد نشد و عطای کار را به لقایش بخشید چرا که این افراد نخواستند بخشی از فسادی باشند که به زودی توسط نهادهای نظارتی بررسی و افشا خواهد شد. آنها به هر قیمتی به دنبال پست و مقام نبوده و نیستند و با پست و سمت نیز تطمیع نمی شوند تا در مورد مطالبه حق هواداران استقلال و انتقادات وارد به وزارت ورزش، روزه سکوت به لب بگیرند.

 

سعادتمند به جای توضیح در خصوص بسیاری از ابهامات دوران مدیریتش به یکباره سر از رسانه ها در آورده و به شدیدترین شکل ممکن قصد تخریب هادی طباطبایی را داشت اما او فراموش کرد که در تقابل او و طباطبایی قطعاً هواداران استقلال طرف پیشکسوت محبوب خود را می گیرند نه مدیرعاملی که فقط دروغ گفت و دروغ گفت و همچنان نیز دروغ می گوید.

 

به نظر می رسد بگومگوی طباطبایی با علی نژاد برایش گران تمام شده چرا که از گوشه و کنار خبر می رسد صدا و سیما نیز حق تریبون دادن به او را ندارد و حداقل تا زمانی که دوستان در مسند قدرت هستند، صدا و تصویر هادی طباطبایی را در رادیو و تلویزیون نخواهیم شنید اما با این مدل تحریم ها نمی توان صدای حق طلبانه او را سانسور کرد چرا که رسانه های بسیاری وجود دارند که هادی قادر است از طریق آنها، صدای خود را به هواداران استقلال و افکار عمومی آزاده برساند.

 

پی نوشت: پیروز قربانی نمونه ای از پیشکسوتان استقلال است که تا وقتی بیرون از سیکل فوتبال ایران بود مدام از سیستم انتقاد می کرد اما به محض اینکه در تیم سایپا مشغول به کار شد، کلاً با آلزایمری عجیب در مورد مواضع قبلی خود، هر نقدی بر وزارت ورزش را در خصوص وضعیت این روزهای استقلال رد می کرد! دوستان به یاد داشته باشند اگر هر فردی را بتوان با پست و سمت خرید و دهانش را بست، هادی طباطبایی آن فرد نیست … پس بهتر است به جای هزینه کردن در فضای مجازی برای تخریب چهره محبوب هادی طباطبایی به فکر استیضاح حسن روحانی و متعاقب آن وزیر ورزش باشند چرا که چند صباحی بیشتر به دوران آنها در مسند قدرت باقی نمانده است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاج 19 اکتبر 2020 / 9:12 ب.ظ

    هستند نامدارانی که تابد در دل و جان مردم ایران باقی خواهند ماند. که خوشبختانه رنگ هم هیچ اثری در محبوبیتشان ندارد و همواره متعلق به همه ایرانند. از شیرکپنهاک طباطبایی گرفته تا علی دایی و عابدزاده مهدوی کیا بیانی ها علی کریمی و کریم باقری پاشازاده حجازی و پورحیدری متفاوتی و مجیدی و فنونی زاده ها وحسن روشن و مظلومی و قایقران و خداداد و…….. و هرگز هیچ مفاسدی همانند سلطانیفر و نوکرانش چون سعادتمند و فتحی و افتخاری گرفته تا پیشتر عابدینی نوکر بی اختیار و امثال او نخواهند توانست با هوچی گذری و نشان دادن شخصیت نداشته شان فاصله تی بین مردم و قهرمانان ملی شان ایجاد کنند.

  • سارا 19 اکتبر 2020 / 8:48 ب.ظ

    ما هواداران تاج یک تار موی هادی را به صدتا نوکر و دست نشانده وزیر سرخکی نمی دیم سعادتمند هم یکی از اون خائناست هادی در قلب ماست وقتی نوکرای سلطانی فر بدش میگن مطمعن میشیم که هادی درست میگه نه سعادتمند و خلیل زاده ها و علی نژادها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید