کد خبر:30598
پ

چند بازیکنان استقلال تا چند سال پیش چوپان بودند حالا 8 میلیارد می خواهند!

فرهاد مجیدی شب گذشته تائید کرد که برخی بازیکنان استقلال با مطرح کردن اعداد نجومی برای تمدید قرارداد خود، مانع از ادامه روند نقل و انتقالات استقلال شده اند و به نوعی در مسیر آماده سازی تیم قبل از شروع فصل جدید و مصاف با الهلال سنگ اندازی می کنند.   چند بازیکنان استقلال تا […]

فرهاد مجیدی شب گذشته تائید کرد که برخی بازیکنان استقلال با مطرح کردن اعداد نجومی برای تمدید قرارداد خود، مانع از ادامه روند نقل و انتقالات استقلال شده اند و به نوعی در مسیر آماده سازی تیم قبل از شروع فصل جدید و مصاف با الهلال سنگ اندازی می کنند.

 

چند بازیکنان استقلال تا چند سال پیش چوپان بودند حالا 8 میلیارد می خواهند!

چند بازیکنان استقلال تا چند سال پیش چوپان بودند حالا 8 میلیارد می خواهند!

مجیدی مدعی شد اگر با چشم خودش، پیشنهادات خارج از عرف برخی بازیکنان استقلال را نمی دید، باور نمی کرد اما این موضوع صحت داشته و هواداران استقلال نیز در حمایت از سرمربی و باشگاه خود، خواهان قطع همکاری با بازیکنان بی کیفیت و متوسطی شدند که در چند سال اخیر هیچ دستاوردی برای استقلال نداشته اند.

برخی بازیکنان استقلال در حالی خود را با بازیکنی مثل احمد نوراللهی مقایسه می کنند که اگر مجموع عملکرد آنها را روی هم بگذاریم، به اندازی تعداد گل و پاس گل و میزان تاثیرگذاری احمد نوراللهی در پرسپولیس نبوده است. آنها در حالی خود را با برخی ستاره های پرسپولیس و رقم دریافتی شان مقایسه می کنند که هرگز دستاوردی مثل آنها نداشته اند.

دروازه بانی که در فینال جام حذفی مسبب شکست استقلال شد یا بازیکنی که با از دست دادن دو پنالتی مهم در چند فصل اخیر (دربی و فینال حذفی) جز ناکامی چیزی برای استقلال نداشته اند چطور ادعای دریافت ارقام نجومی از باشگاه استقلال را دارند؟

بازیکنی که همواره مصدوم بوده و این روزها در دوبی در حال خوشگذرانی است و به ریش هواداران استقلال می خندد چطور به خود جرات دریافت ارقام میلیاردی از استقلال را می دهد؛ او همان بازیکنی است که به دو نوع نبودن غذای تیم اعتراض کرد در حالی که تقریباً کل فصل را مصدوم بود(90789) و کمتر کسی از نمره بالای چشمان او مطلع است به طوری که او از دید بسیار پائینی در جریان بازیها برخوردار است و به همین سبب به یکباره با افت شدید در کیفیت بازی اش مواجه شده است.

یکی از بازیکنانی که برای تمدید قراردادش رقم نجومی درخواست کرده، به واقع بدترین هافبک دفاعی تاریخ استقلال بوده که نتیجه عملکرد ضعیفش، دریافت گلهای بد مقابل الدحیل در شکست 4 بر 3 استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و بسیاری از بازیهای دیگر بود.

به واقع که یکی از پیشکوستان استقلال در خصوص این بازیکنان حرف درستی زد و گفت:

 

برخی بازیکنان استقلال تا پیش از این چوپانی می کردند و پس از رسیدن به شهر و پیوستن به تیم استقلال سرشان گیج رفته و گذشته خود را فراموش کردند و امروز طلب دریافت مبالغ میلیاردی می کنند! این بازیکنان هنوز آفتاب سوختگی صورت خود را که به واسطه حضور پیاپی زیر نور افتاب در حین چوپانی بوده را نتوانسته اند محو کنند امروز چنین درخواست ها و شروط عجیبی را برای تمدید قرارداد مطرح می کنند.

 

به واقع که سرمربی استقلال می بایست در مقابل زیاده خواهی این بازیکنان که هیچ دستاوردی برای استقلال در 5 سال گذشته نداشته اند ایستادگی کند(ولو به قیمت از دست دادن یک فصل و ساختن نسلی جدید و جوان برای استقلال) و زیر بار تمدید قرارداد با این بازیکنان با ارقام نجومی نرود چرا که او حمایت هواداران استقلال را پشت سر خود دارد و تاریخ نشان داده بازیکنی که از استقلال و پرسپولیس جدا شده و در لیگ داخلی توپ زده، عمدتاً خیلی زود از فوتبال محو شده است.

 

در نهایت اینکه همانطور که سیاست فرهاد مجیدی در باز گذاشتن در خروج برای هر کدام از دستیارانش عالی بود، امروز نیز هواداران توقع دارند در خروج را برای بازیکنان زیاده خواه باز بگذارد تا هر بازیکنی که تصور می کند تیم دیگری به او پول بیشتری می دهد، جدا شود. احمق آن تیمی که بخواهد به بازیکنی که در چند سال اخیر هیچ افتخاری در کارنامه ش درج نشده و دستاوردی نداشته است، پول هنگفت بدهد. بازیکنان پر ادعا که حتی ملی پوش نیز نیستند اما توقع دارند در حد یک ملی پوش دریافتی داشته باشند.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • تاجی طبرستانی 23 آگوست 2021 / 9:33 ق.ظ

    مدیر گماشته و منتخب و دذست نشانده خائن وزیرک لنگی ورزش باعث فراری دادن استراماچونی شده ، اونوقت استقلال باید چوب حراج به سرمایه و جوان خودش بزنه ؟؟؟؟؟ وظیفه همون وزیرک و گماشته ک این پول روبدن … درضمن مگه لنگ پول کالدرون برانکو و مربیای قیبلی خودش مث خوزه ، دنیزلی ، اری هان ، وینگادا و کرانچار رو با پول فروش بازیکن داده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که اونوقت استقلال بخاطر حضور چهارماهه تنها سرمربی خارجی خودش ، جوان اول خودش رو بفروشه ؟؟؟

    لطفا در این مورد مطلب بنویسید و روشن گری و مطالبه گری نمااااااایید

  • Saeed 22 آگوست 2021 / 12:14 ب.ظ

    90789

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید