کد خبر:36963
پ

چطور استقلال 4 گل در تبریز به ثمر رساند اما خون از دماغ کسی نیامد؟

مشکل تیم پرسپولیس با برخی تیم ها که خیر با برخی شهرها، به جاهای باریک کشیده شده به طوری که در هر بار سفر این تیم به شهرهای اصفهان و تبریز و بعضاً اهواز باید منتظر اتفاقات و درگیری های خونین باشیم. چطور استقلال 4 گل در تبریز به ثمر رساند اما خون از دماغ […]

مشکل تیم پرسپولیس با برخی تیم ها که خیر با برخی شهرها، به جاهای باریک کشیده شده به طوری که در هر بار سفر این تیم به شهرهای اصفهان و تبریز و بعضاً اهواز باید منتظر اتفاقات و درگیری های خونین باشیم.

چطور استقلال 4 گل در تبریز به ثمر رساند اما خون از دماغ کسی نیامد؟

در جریان اتفاقات و درگیری های بازی پرسپولیس و تراکتور شاهد سنگ پرانی هواداران تراکتور به سمت بازیکنان پرسپولیس و سرمربی این تیم در جایگاه هواداران بودیم؛ اتفاقی که معمولاً در بازیهای این تیم در تبریز رخ می دهد و شاید علت آن نیز برخورد سبک یا عدم برخورد با متخلفان پرسپولیس در بازیهای گذشته آنها در تبریز باشد. شاید اگر برخورد جدی تری با عالیشاه و حامد لک در تخلفات گذشته شان در بازیهایی که در تبریز انجام دادند، صورت گرفته بود امروز شاهد این تنش ها نبودیم.

اکنون در وضعیتی قرار داریم که مسئولین هر دو تیم، دیگری را مقصر اتفاقات تبریز قلمداد می کنند. تبریزی ها مدعی هستند رفتار تحریک آمیز بازیکنان پرسپولیس در این بازی و بازیهای قبل علت فحاشی و سنگ پرانی بوده اما پرسپولیسی ها معتقدند این فحاشی های سازمان یافته از دو ساعت قبل شروع بازی صورت گرفته و هیچ برخوردی از سمت نیروی انتظامی با متخلفین نشده است. آنها مدعی هستند چرا بیش از طرفیت قانونی، مجوز حضور تماشاگر به استادیوم یادگار امام داده شده و به نظر می رسد در این مورد کاملاً حق با سرخ های تهرانی است.

اما نکته ای که حق را به تیم تبریزی می دهد اینجاست که تماشاگران تبریزی در حالی که استادیوم یادگار را پر کرده بودند، در روزی که تیم شهرشان 4 گل از استقلال استراماچونی دریافت کرد هیچ حرکت یا حرف زشتی در جریان بازی استقلال و تراکتور انجام ندادند و به قول معروف در پایان بازی خون از دماغ هیچکس نیامد تا مشخص شود، تبریزی ها بی دلیل رفتارهای توهین امیز اخیر خود مقابل پرسپولیس را انجام نداده اند؛ ظاهراً آنها که از عدم برخورد مناسب با تخلفات بازیکنان پرسپولیس در بازیهای قبلی شاکی هستندف خود مستقیماً به تنبیه بازیکنان تیم متخلف پرداختند.

 

پی نوشت: جدای از حکم کمیته انضباطی که به زودی در خصوص نتیجه این بازی صادر می شود، به نظر می رسد محرومیت سنگینی در انتظار 2 بازیکن متخلف پرسپولیس یعنی مهدی ترابی و امید عالیشاه باشد چرا که در تصاویر تلویزیونی به خوبی مشخص است که آنها یکی از دلایل تشدید جو ملتهب ورزشگاه و تحریک تماشاگران تبریزی بوده اند. شاید بهتر باشد باشگاه پرسپولیس به جای متهم کردن سایر تیم ها، بر روی مسائل فرهنگی تیم خود کار بیشتری انجام دهد تا تیمشان در ورود به شهرهای مختلف ایران این چنین دچار مشکل نشود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
    • لنگپولیس کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش استقلال 22 مه 2022 / 10:40 ق.ظ

      اغتشاشیدم به اون گلات مسخره که با حمایت مافیا بدست اومد . تیم امسال جعلپولیس تقریبا همون تیم سال قبله که با کمک مافیا و بابا مسعود و حکومت جام گرفت .تازه مدعی تیم ملی بودند اما نتونستند قهرمان بشن ولی اس اس امسال 8 بازیکن اصلیشو از دست داد ولی چون مدیر دست نشانده بابا مسعود نبود قهرمان شد تازه با این همه ناداوری و بی عدالاتی که در حقش شد از جمله بهترین مدافعانشون ازش گرفتند. پس دیگه انقد اون کلمه مسخره رو استفاده نکنید همه ایران دیدند چطوری بهتون جام میدند . امیری بازیکن جهلپولیس گفته بود امسال باید حتما قهرمان بشند تا از شرف جامای پیگوزی حفاظت کنند پس چی شد با اون همه حمایت سازمان لیگ ، داورای بیشرافت و تبانی امسال 4تار ، حقیقی و باز هم هیچ پوخی نشدید چون بدون حمایت دولت و مافیات هیچی نیستید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید