کد خبر:12153
پ

چرا پرسپولیسی ها از درخشش وحید امیری و پهلوان مقابل سایپا خوشحال نشدند؟

بر طبق نمرات بازیکنان پرسپولیس مقابل سایپا، وحید امیری و احسان پهلون از جمله معدود بازیکنان خوب این تیم مقابل سایپا به حساب می آمدند اما هواداران پرسپولیس از این اتفاق چندان خوشحال نشدند چرا که این درخشش، بر ناراحتی آنها در فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود.   خلاصه بازی پرسپولیس و سایپا (0-0)   […]

بر طبق نمرات بازیکنان پرسپولیس مقابل سایپا، وحید امیری و احسان پهلون از جمله معدود بازیکنان خوب این تیم مقابل سایپا به حساب می آمدند اما هواداران پرسپولیس از این اتفاق چندان خوشحال نشدند چرا که این درخشش، بر ناراحتی آنها در فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود.

 

خلاصه بازی پرسپولیس و سایپا (0-0)

 

چرا پرسپولیسی ها از درخشش وحید امیری و پهلوان مقابل سایپا خوشحال نشدند؟

همانطور که می دانید، وحید امیری به دلیل دو کارته شدن و احسان پهلوان به دلیل اخراج در بازی مقابل النصر حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده اند و تحرک و دوندگی بالای این دو بازیکن در بازی روز گذشته مقابل سایپا که منجر به ایجاد 7 موقعیت گل مختلف برای پرسپولیس شد، بر افسوس هواداران پرسپولیس افزود که این دوبازیکن را در فینال در اختیار نخواهند داشت.

 

از طرف دیگر افت ذهنی و کیفی بشار رسن به واسطه اتفاقات ابتدای فصل سودای جدایی از پرسپولیس را داشت نیز مزید بر علت شده تا کیفیت فنی این بازیکن نیز تا حد قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند و با عدم تمرکز در بازیها حاضر شود چرا که او که می داند در نیم فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد به طور طبیعی سعی می کند تا در بازیهای این تیم دچار مصدومیت نشود و دیگر خبری از بشار جنگنده و دونده در ترکیب پرسپولیس نیست.

 

مهدی عبدی که قرار است جای خالی عیسی آل کثیر را در خط حمله پرسپولیس پر کند، در بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل سایپا 3 شوت در چارچوب داشت که هر سه شوت را که در موقعیت گل خوبی نصیبش شده بود را به اکبر منادی کوبید یا به آسمان زد تا نبود یک مهاجم گلزن در خط حمله پرسپولیس نیز بار دیگر به چشم آید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید