کد خبر:30441
پ

چرا همه بازیکنان از پرسپولیس فرار می کنند؟

در چند سال اخیر در نقل و انتقالات اتفاق عجیبی در باشگاه پرسپولیس رخ داده به طوری که در 9 درصد موارد حتی یک ریال هم عاید باشگاه پرسپولیس از بابت ترانسفر بازیکنانش به تیمهای خارجی نرسیده است.   چرا همه بازیکنان از پرسپولیس فرار می کنند؟ نکته مشترک در خصوص کوچ ستاره ها از […]

در چند سال اخیر در نقل و انتقالات اتفاق عجیبی در باشگاه پرسپولیس رخ داده به طوری که در 9 درصد موارد حتی یک ریال هم عاید باشگاه پرسپولیس از بابت ترانسفر بازیکنانش به تیمهای خارجی نرسیده است.

 

چرا همه بازیکنان از پرسپولیس فرار می کنند؟

چرا همه بازیکنان از پرسپولیس فرار می کنند؟

نکته مشترک در خصوص کوچ ستاره ها از پرسپولیس اینکه اکثر آنها به نوعی از پرسپولیس فرار کرده اند و مدیران و هواداران پرسپولیس را قال گذاشتند. وجه اشتراک دیگر این بازیکنان این است که سعی کرده اند مدیران پرسپولیس را عامل جدایی خود معرفی کنند و این در حالیست که آنها به خاطر دریافت پول بیشتر از پرسپولیس جدا شده اند. با اسمی زیر دقت کنید.

 

فرشاد احمدزاده

سروش رفیعی

مهدی طارمی

علی علیپور

بشار رسن

مهدی ترابی

شجاع خلیل زاده

محمدحسین کنعانی زادگان

احمد نوراللهی

 

وجه اشتراک همه این بازیکنان در انتقال به تیم دیگر  در این است که حتی 1 ریال هم به باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقال به تیم جدید نرسیده است و تنها موردی که در چند سال اخیر آورده قابل توجهی برای پرسپولیس داشت، انتقال علیرضا بیرانوند به آنتوروپ بود که 700 هزار دلار را عاید باشگاه پرسپولیس کرد.

نکته قابل توجه دیگر اینکه به جز محمدحسین کنعانی زادگان که بدون مشکل و با صداقت از این تیم جدا شد، سایر نفرات با روش های پلیسی و عجیب و داستان های کشدار از پرسپولیس جدا شدند و بعضاً مثل مهدی طارمی و مهدی ترابی و حتی شجاع خلیل زاده با فسخ یک طرفه قرارداد از پرسپولیس فرار کردند.

 

هر چه که هست با جدایی ستاره هایی همچون شهریار مغانلو، احمد نوراللهی، کنعانی زادگان و خداحافظی قریب الوقوع سید جلال حسینی این تیم 4 ستاره خود را به یکباره از دست داده و در ازای ان بازیکنان معمولی لیگ مثل رضا دهقانی و علیرضا ابراهیمی را فعلا در اختیار گرفته است. با جذب دهقانی که یک وینگر تخصصی است، صدای اعتراض امید عالیشاه نیز در امده و او اعتراض تلویحی خود را به این موضوع نشان داده است و باید دید آیا عالیشاه و امیری که قراردادشان با پرسپولیس تمام شده است هم از این تیم جدا می شوند و یکی دیگر از ستاره های آسمان پرسپولیس از کهکشان قهرمانی قرمزها خارج می شود یا خیر؟ به نظر شما  آیا پروژه معمولی سازی پرسولیس پس از دوران ستاره سازی سلطانی فر کلید خورده است؟

پرسپولیس فعلی شباهت زیادی به پرسپولیس دوران حمید درخشان دارد که مملو از بازیکنان معمولی و متوسط بود.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • mostafa 28 آگوست 2021 / 12:02 ق.ظ

    پرسپولیس اینقدر تیم بزرگی هست که متکی به چند بازیکن نباشه انشالله امسال هم دبل هت تریک میکنه چشم همه حسودان کور میشه

  • رضا 18 آگوست 2021 / 12:11 ب.ظ

    معمولی سازی یعنی استقلال. که استرامتچونی را بیرون کردند فکری را آوردند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید