کد خبر:35218
پ

چرا معاوضه مهدی شیری و پاتوسی یک خودزنی محض برای پرسپولیس است؟

زمان نقل و انتقالات زمستانی در حالی برای باشگاه پرسپولیس رو به اتمام است که در همین مدت کوتاه چندین بار پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته شد اما ظاهراً با توافق صورت گرفته بین مدیران پرسپولیس و علیرضا بیرانوند و باشگاه پدیده این پنرجه بالاخره پس از پرداختی امروز باز خواهد شد و […]

زمان نقل و انتقالات زمستانی در حالی برای باشگاه پرسپولیس رو به اتمام است که در همین مدت کوتاه چندین بار پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته شد اما ظاهراً با توافق صورت گرفته بین مدیران پرسپولیس و علیرضا بیرانوند و باشگاه پدیده این پنرجه بالاخره پس از پرداختی امروز باز خواهد شد و قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس ثبت می شود.

 

چرا معاوضه مهدی شیری و پاتوسی یک خودزنی محض برای پرسپولیس است؟

چرا معاوضه مهدی شیری و پاتوسی یک خودزنی محض برای پرسپولیس است؟

البته تا این لحظه تنها احمد گوهری دروازه بان سابق صنعت نفت به عنوان جانشین رادوشویچ جذب شده و منتظر ثبت قراردادش با پرسپولیس پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات است و اگر رامین رضائیان بتواند رضایتنامه خود از الدحیل را بگیرد نیز او جذب پرسپولیس خواهد شد. اما خبری که در ساعات گذشته منتشر شد، در صورت تحقق یک خودزنی بزرگ برای پرسپولیس خواهد بود.

همانطور که متوجه شده اید، سرمربی پرسپولیس حامد پاکدل، علیرضا ابراهیمی و مهدی شیری و مهدی مهدی خانی را در لیست مازاد خود قرار داده است. بر طبق شنیده ها پیشنهاد معاوضه آیاندا پاتوسی و مهدی شیری روی میز گرشاسبی قرار دارد. با مازاد اعلام شدن پاتوسی توسط جواد نکونام، پرسپولیسی ها قصد دارند از فرصت استفاده کرده و هافبک سابق استقلال را به تیم خود بیاورند.

 

اما در صورت تحقق این انتقال، جدای از اضافه وزن پاتوسی و دور بودنش از شرایط آرمانی، باید به این نکته اشاره کرد که ترافیک سنگین در خط هافبک پرسپولیس همین حالا نیز کار را برای بازیکنان این تیم سخت کرده و از بین نفراتی همچون عالیشاه، ترابی، امیری، پهلوان و سیامک نعمتی تنها دو بازیکن قادر به حضور در ترکیب فیکس هستند چرا که دو هافبک دیگر پرسپولیس را میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا تشکیل می دهند.

در این شرایط و با اضافه شدن پاتوسی، ترافیک دراین خط باز هم سنگین تر می شود و این در حالیست که سرمربی پرسپولیس تنها امکان استفاده از 2 یا نهایتاً 3 بازیکن(در صورت استفاده از تک مهاجم) از جمع 5 بازیکن مذکور را دارد.

علاوه بر این، دستمزد دلاری پاتوسی نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که باشگاه پرسپولیس با آن دست به گریبان خواهد بود. در شرایطی که بازیکنان این تیم در پایان نیم فصل کمتر از 50 درصد دریافتی داشته اند، بسیاری از انها معتقدند اگر باشگاه مشکل مالی دارد، نباید به سمت خریدهای پرهزینه برود و پرداخت مطالبات بازیکنان فعلی در اولویت قرار دارد.

 

هر چه که هست، به نظر می رسد در صورت جذب این بازیکن مشکلات یحیی گل محمدی در مدیریت تیم بیشتر خواهد شد. گفتنیست عدم حضور پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نیز از دلایل منتقدان این خرید احتمالاً پرهزینه برای باشگاه پرسپولیس است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید