کد خبر:8678
پ

چرا مسئولین پرسپولیس از شکایت النصر وحشت کردند | مگر تخلفی انجام شده؟

در روزهای اخیر بساط تهدید از سمت باشگاه پرسپولیس و حتی وزارت ورزش به سمت رسانه هایی که موضوع شکایت النصر علیه پرسپولیس را پیگیری می کنند شدیدتر شده و این اتفاق از آن جهت جالب به نظر می رسد که اگر باشگاه پرسپولیس اطمینان دارد که تخلفی صورت نگرفته، پس علت این حجم از […]

در روزهای اخیر بساط تهدید از سمت باشگاه پرسپولیس و حتی وزارت ورزش به سمت رسانه هایی که موضوع شکایت النصر علیه پرسپولیس را پیگیری می کنند شدیدتر شده و این اتفاق از آن جهت جالب به نظر می رسد که اگر باشگاه پرسپولیس اطمینان دارد که تخلفی صورت نگرفته، پس علت این حجم از استرس و وحشتزدگی چیست؟

 

چرا مسئولین پرسپولیس از شکایت النصر وحشت کردند | مگر تخلفی انجام داده اند؟

از قدیم گفته اند طلا که پاک است چه منتش به خاک است؛ حکایت این روزهای باشگاه پرسپولیس است که اگر تخلفی انجام نداده باشند، نیاز به ایجاد رعب و وحشت در دل هوادارانشان بابت حذف از آسیا ندارند؛ چند کانال تلگرامی که سهل است حتی اسکای اسپورت و بین اسپورت هم اگر در این زمینه قصد حاشیه سازی داشتند، در صورت عدم تخلف مسئولین پرسپولیس در این زمینه نمی توانستند کاری از پیش ببرند و در شرایط فعلی هر چه واکنش باشگاه پرسپولیس به این حواشی بیشتر می شود، به نظر می رسد وحشت آنها از صدور رای به نفع النصر بیشتر شده که به دنبال مقصر ناکامی احتمالی با برچسب خیانت به منافع ملی می گردند. به عنوان مثال اگر فردی قبل از متواری شدن خاوری از ایران، او را معرفی می کرد، خائن محسوب می شد؟ پس دوستان اگر تخلفی  مرتکب نشده اید از چه بیم دارید ؟

 

به واقع اگر باشگاه پرسپولیس تخلفی انجام نداده که تکلیف مشخص است و نیازی به بیانیه و تهدید و … نبوده و نیست؛ شکایت النصری ها روال اداری خود را طی می کند و با پاسخ منفی AFC رو به رو می شود و خطری باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی کند اما اگر واقعاً تخلفی رخ داده باشد، چطور ممکن است مسئولین باشگاه پرسپولیس انتظار داشته باشند رسانه ها چشم و گوششان را نسبت به این تخلف ببندند؟ آن هم با شعار منافع ملی !

 

به نظر نگارنده مطلب، بیشتر پرداختن باشگاه پرسپولیس به این موضوع نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه التهاب هواداران این تیم را تا روز صدور رای بیشتر می کند. نظر کارشناسان عربستانی یا چند کانال اینستاگرام و تلگرامی در خصوص این پرونده اصلاً اهمیتی ندارد، آنچه که مهم است نظر AFC و فیفاست که در صورت عدم وجود تخلف، پرسپولیس تبرئه خواهد شد و در صورت محرز شدن تخلف نیز مسئولین پرسپولیس می بایست تبعات آن را بپذیرند و در پشت شعار منافع ملی پنهان نشوند. آیا آنها فراموش کرده اند که جمیع کانال های نزدیک به پرسپولیس در زمان کارلوس کیروش و تضادش با برانکو، جملگی برای شکست ایران مقابل اعراب آرزو می کردند و با مافیای رسانه ای که در اختیار داشتند، به انواع و افسام در کار تیم ملی کارشکنی کردند؟

 

 

دیدگاه کاربران 23 دیدگاه
  • ناشناس 7 اکتبر 2020 / 4:24 ب.ظ

    همین که آسترا رو فراری دادین بسه آخه چرا می ترسید پس خلافی انجام دادید دستتون برای همه‌ی تیم ها رو شده راستی بابا مسعود چطوره؟؟؟

  • م ن 5 اکتبر 2020 / 12:28 ب.ظ

    متاسفم برای کسایی که افکار این چنینی دارن.شما یاد بگیرین افکار خودتون را اصلاح کنین وبه امید قهرمانی تیم کشورمان

  • فریبا 5 اکتبر 2020 / 12:05 ب.ظ

    اینو بعد از صدور رای به خودتون بگین !!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید