کد خبر:27251
پ

چرا مردم بازی های تیم ملی والیبال را دوست دارند اما فوتبال را نه؟

در حالی که بازیهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با بازیهای لیگ ملتهای والیبال 2021 همزمان شده و ه دو تیم ملی فوتبال و والیبال ایران در این دو تونمنت حضور داند، اما رویکردها نسبت به دو تیم ملی ایران بسیار متفاوت بوده است.   چرا مردم بازی های تیم ملی والیبال را دوست دارند […]

در حالی که بازیهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با بازیهای لیگ ملتهای والیبال 2021 همزمان شده و ه دو تیم ملی فوتبال و والیبال ایران در این دو تونمنت حضور داند، اما رویکردها نسبت به دو تیم ملی ایران بسیار متفاوت بوده است.

 

چرا مردم بازی های تیم ملی والیبال را دوست دارند اما فوتبال را نه؟

چرا مردم بازی های تیم ملی والیبال را دوست دارند اما فوتبال را نه؟

نگاه رنگی به تیم ملی فوتبال و مافیایی که در فداسیون فوتبال و برخی رسانه های رنگی در دعوت یا عدم دعوت از بازیکنان در تیم ملی فوتبال شکل گرفته باعث شده تا نگاه ها به تیم ملی فوتبال مثل سابق ملی نباشد. اگر پیشتر هواداران پسپولیس به سبب حضور کارلوس کیروش و درگیری همیشگی او با سرمربی وقت پرسپولیس یعنی برانکو، هرگز راضی به موفقیت تیم ملی که شاکله اصلی اش را بازیکنان استقلال تشکیل می دادند نبودند، امروز این قصه به شکل دیگری در جریان است و هواداران استقلال چندان مایل به موفقیت تیم اسکوچیچ که شاکله اصلی اش را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می دهند، نیستند.

این دیدگاه رنگی در تیم ملی که به سبب سم پاشی های مجازی یک ذهن مریض و بیمار (ح.ق) که سابقاً در باشگاه پرسپولیس نیز مسئولیت داشت در نسبت دادن موفقیت های تیم ملی به رنگ ها بیشتر شده است. ح.ق که در زمان کیروش در خط اول مبارزه با او و حمایت از کیروش قلم می زد و مافیای رسانه ای سرخ را هدایت می کرد این روزها سعی در نسبت دادن موفقیت های تیم ملی به پرسپولیس دارد و همین تفک سمی باعث ایجاد شکاف در بین آحاد مردم د نگاهبه تیم ملی شده است.

در طرف مقابل تیم ملی دوست داشتنی والیبال را در VNL  2021 می بینیم که هر روز بهتر از دیروز با نسلی جدید و به دو از رنگها و منیت ها رو به جلو حرکت می کند و به جرات می توان گفت هواداران بازیهای ملی در این رشته ورزشی همگی خواهان موفقیت این تیم هستند چرا که دیگر ح.ق در این بخش وجود ندارد که شکست ها و موقیت ها را به نام استقلال و پرسپولیس بنویسد و همه برای نام ایران تلاش می کنند و نه یک تیم باشگاهی !

 

در شرایط کنونی که تیم ملی فوتبال می بایست هر 4 بازی خود را با برد پشت سر بگذارد تا رویای حضور در جام جهانی برایش از بین نرود، به سبب جبران مزه پرانی های یک روان پریش (ح.ق) بسیاری منتظر شکست تیم ملی هستند تا ادعاهای او به خاطر موفقیت های تیم ملی به واسطه حضور بازیکنان پرسپولیسی را با حذف تیم ملی از جام جهانی 2022 به رخش بکشند و این اتفاق که اتحاد ملی را در فوتبال ملی از بین برده، با سرعتی خطرناک رو به افزایش است.

گفتنیست پیشتر نیز در زمان کارلوس کیروش، ح.ق و دوستانش بارها با کارشکنی در کار تیم ملی قصد عدم رسیدن کیروش به موفقیت با تیم ملی را داشتند که بارها با افشاگری های کیروش همراه شد و در نهایت نیز با شکست تیم ملی مقابل ژاپن در جام ملتهای آسیا، این عده در پیج ها و کانال های منتسب به پرسپولیس، جشن و پایکوبی به راه انداختند.

 

پی نوشت» در ذهن بیمار و سمی ح.ق همین بس که موفقیت های بازیکنانی که به شکل فرار از پرسپولیس جدا شده اند و از تیم دیگری راهی فوتبال اروپا شده و افتخار آفینی کرده اند را نیز به نام پرسپولیی ثبت می کنند تا با سانسور برخی حقایق، تا مرزهای وقاحت در رده ملی را اینگونه درنوردیده باشند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 5 ژوئن 2021 / 12:21 ب.ظ

    کارلوس کی روش در اوج توجه به استقلال ۵ بازیکن دعوت می‌کرد ازش و از پرسپولیسم ۳ یا ۴ تا. مشکل این بود اون دفاع سالخورده با اون بازی ربات گونه اش را در جام جهانی ۲۰۱۸ خط زد و این به قرمزها برخورد و وزارت انداختش بیرون. الان دارن انتقام میگیرن با دعوت یک بازیکن از استقلال.اما انشالله سرشون به سنگ می‌خوره چون وقتی انصاف نباشه یک جا کار خراب میشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید