کد خبر:31831
پ

چرا سریال کره ای بازی مرکب Squid Game اینقدر محبوب است؟

بنا بر اعلام نتفلیکس، سریال کره‌ای اسکوئید گیم یا ‘بازی مرکب’ با جذب ۱۱۱ میلیون بیننده در ۲۸ روز نخست نمایش، به محبوب‌ترین سریال جدید در این سرویس پخش اینترنتی تبدیل شده است. به نظر شما چرا سریال کره ای بازی مرکب Squid Game اینقدر محبوب است؟   دانلود سریال بازی مرکب با دوبله فارسی […]

بنا بر اعلام نتفلیکس، سریال کره‌ای اسکوئید گیم یا ‘بازی مرکب’ با جذب ۱۱۱ میلیون بیننده در ۲۸ روز نخست نمایش، به محبوب‌ترین سریال جدید در این سرویس پخش اینترنتی تبدیل شده است. به نظر شما چرا سریال کره ای بازی مرکب Squid Game اینقدر محبوب است؟

 

دانلود سریال بازی مرکب با دوبله فارسی

 

چرا سریال کره ای بازی مرکب Squid Game اینقدر محبوب است؟

چرا سریال کره ای بازی مرکب Squid Game اینقدر محبوب است؟

بازی مرکب جای سریال بریجرتون را می‌گیرد که پیش از این با جذب ۸۲ میلیون بیننده در ۲۸ روز اول، محبوب‌ترین سریال در بین محصولات نتفلیکس محسوب می‌شد.

بر اساس اعلام نتفلیکس، در این آمار هر کسی که حداقل دو دقیقه از این سریال را تماشا کرده باشد محاسبه شده است.

مینیونگ کیم، معاون منطقه آسیا و اقیانوسیه نتفلیکس می‌گوید “موفقیت این سریال از خوشبینانه‌ترین پیش‌بینی‌ها” هم فراتر رفته است.

بازیگران این سریال ظرف چند هفته به شهرتی بین‌المللی رسیده‌اند و آمار دنبال‌کنندگان هویون جونگ، مدل کره‌ای و یکی از بازیگران این سریال در اینستاگرام از حدود ۴۰۰ هزار نفر به بیش از ۱۹ میلیون نفر رسیده است.

اسکوئید نوعی ماهی مرکب است که بدنی دراز با هشت پا دارد. نام این سریال از یک بازی‌ کودکان گرفته شده که در آن با گچ بر روی زمین شکلی شبیه ماهی مرکب کشیده می‌شود.

این سریال ۹ قسمتی که پخش آن از ماه سپتامبر آغاز شده، داستان افرادی را روایت می‌کند که بر اثر بدهکاری و فقر، برای برنده شدن مبلغی کلان تصمیم به شرکت در بازی‌هایی مرگبار می‌گیرند. برنده بازی در نهایت برنده مبلغی نزدیک به ۳۸ میلیون دلار می‌شود، ولی بازندگان در آن جان خود را از دست می‌دهند.

پخش این سریال طی هفته‌های اخیر حاشیه‌های فراوانی هم داشته، از ایجاد مزاحمت تلفنی برای زنی که شماره‌اش در این سریال به عنوان شماره تماس برای شرکت در بازی نمایش داده می‌شود، تا انتقاد نسبت به ترجمه انگلیسی زیرنویس‌ها از کره‌ای که عده‌ای از تماشاگران کره‌ای می‌کویند در بعضی مواقع موجب تغییر معنای سریال شده است.

نتفلیکس از بزرگ‌ترین شبکه‌های سرگرمی دنیا است که با پرداخت حق عضویت می‌شود فیلم‌ها و سریال‌های آن را از طریق اینترنت تماشا کرد. دوران همه‌گیری کرونا بر محبوبیت و در نتیجه درآمد این شبکه افزوده است.

آیا شما هم این سریال را دیده‌اید و جزو طرفداران آن هستید؟

کلیدواژه : بازی مرکب

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • alireza 4 نوامبر 2021 / 9:21 ب.ظ

    سریال فوق العاده اس هست.بنظرم این سریال به سطوح تاریک جامعه اشاره دارد.که به آن دارک سرفیس یا سطح سیاه جامعه می گویند. در اینترنت هم اخبار و اطلاعات مربوط به این سطح توسط دارک وب تحت پوشش قرار میگیرد.از اصلی ترین علل استقبال از این فیلم همین موضوع هست .کیفیت مطلوب ضبط فیلم سکانس های ترسناک و مهیج در کنار احساسی و دقت نظر تدوینگر از دیگر دلایل اقبال عمومی این مجمئعه سریالی بوده است.

  • عظیم 15 اکتبر 2021 / 7:29 ب.ظ

    من سریال رو توی یک روز دیدم عالی بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید