کد خبر:32960
پ

چرا رونالدوی برزیلی بهترین مهاجم تاریخ فوتبال است؟

شاید با هنرنمایی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در دنیای فوتبال به این فکر کرده باشید که این دو بازیکن بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال از حیث رکوردشکنی در آمار گل در مسابقات مختلف بوده اند اما شاید بد نباشد بدانید در سالهای نه چندان دور، رونالدوی برزیلی ملقب به فنومنون یا همان پدیدهف بهترین عملکرد […]

شاید با هنرنمایی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در دنیای فوتبال به این فکر کرده باشید که این دو بازیکن بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال از حیث رکوردشکنی در آمار گل در مسابقات مختلف بوده اند اما شاید بد نباشد بدانید در سالهای نه چندان دور، رونالدوی برزیلی ملقب به فنومنون یا همان پدیدهف بهترین عملکرد را در امر گلزنی نسبت به تعداد بازیهایی که در هر تیم از خود به نمایش گذاشت، داشته و هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال قادر نخواهد بود این رکوردهای دست نیافتنی را تکرار کند.

رونالدو نازاریو علاوه بر سرعت و تکنیک خارق العاده ای که داشت، یک گلزن بالفطره بود و اگر در عصر فعلی فوتبال بازی می کرد، قیمتش فرانجومی بود. در ادامه توجه شما را به آمار گل های رونالدو نازاریو در تیم هایی که بازی کرده جلب می نمائیم. البته او در مقطعی هم در آث میلان حضور داشت که به سبب مصدومیت نتوانست بازیهای زیادی برای این تیم انجام دهد.

 

چرا رونالدوی برزیلی بهترین مهاجم تاریخ فوتبال است؟

کلیدواژه : رونالدو نازاریو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید