کد خبر:11873
پ

چرا بایدن هنوز بازنده قطعی انتخابات نیست؟

علی رغم اینکه برخی کارشناسان با توجه به شمارش فعلی آرای ایالات مختلف آمریکا، شانس پیروزی ترامپ را بیشتر از بایدن می دانند اما این پایان کار بایدن نیست و همانطور که خود او در نطق ساعاتی پیش خود اشاره کرد، هنوز شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات برای خود قائل است.   نتایج زنده […]

علی رغم اینکه برخی کارشناسان با توجه به شمارش فعلی آرای ایالات مختلف آمریکا، شانس پیروزی ترامپ را بیشتر از بایدن می دانند اما این پایان کار بایدن نیست و همانطور که خود او در نطق ساعاتی پیش خود اشاره کرد، هنوز شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات برای خود قائل است.

 

نتایج زنده انتخابات آمریکا

 

چرا بایدن هنوز بازنده قطعی انتخابات نیست؟

چرا بایدن هنوز بازنده قطعی انتخابات نیست؟

با توجه اینکه شمارش آرای حضوری در ایالات باقیمانده به پایان رسیده، بسیاری از سایتها، با توجه به نتایج فعلی، ترامپ را برنده نهایی انتخابات می دانند اما هنوز شمارش ارای غیرحضوری که از طریق پست برای شرکت در انتخابات اعلام خواهد شد، لحاظ نشده و بایدن امید زیادی به پیروزی در این بخش دارد و به همان نسبت نیز ترامپ از تجمیع آرای پستی و غیرحضوری و تاثیرگذاری آن در نتیجه نهایی انتخابات واهمه دارد.

با توجه به نزدیک بودن تعداد آرای دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا، هر تغییر کوچکی در شمارش آرای غیرحضوری باعث خواهد شد تا رای الکترال چند ایالت باقیمانده ناگهان به سمت بایدن بچرخد که اگر او بتواند آرای دو ایالت پنسیلوانیا و کارولینای شمالی را به خود اختصاص دهد، برنده قطعی انتخابات آمریکا، جو بایدن خواهد بود. در حال حاضر در شمارش آرای حضوری، امتیاز الکترال این دو ایالت در اختیار ترامپ است اما با توجه به رقابت میلیمتری او با بایدن احتمال تغییر وجود دارد.

 

روز گذشته نیز لیدی گاگا خواننده مشهور و پرمخاطب آمریکایی در پنسیلوانیا تبلیغات گسترده ای برای جو بایدن انجام داد و احتمال می رود او توانسته باشد نظر بسیاری از اهالی این ایالت کلیدی را که زادگاه جو بایدن نیز محسوب می شود به سمت دموکرات ها برگرداند.

 

لیدی گاگا در حال تبلیغات برای جو بایدن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید