کد خبر:6318
پ

پیوستن فرشاد احمدزاده به استقلال مساوی با خروج فرشید اسماعیلی

در ساعات گذشته برخی منابع خبری صحبت از مذاکرات باشگاه استقلال با فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس کردند که این موضوع هنوز با واکنش رسمی طرفین مواجه نشده است.   پیوستن فرشاد احمدزاده به استقلال مساوی با خروج فرشید اسماعیلی فرشاد احمدزاده با انتشار یک استوری از تغییر نوشت و برخی این استوری را نشانه […]

در ساعات گذشته برخی منابع خبری صحبت از مذاکرات باشگاه استقلال با فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس کردند که این موضوع هنوز با واکنش رسمی طرفین مواجه نشده است.

 

پیوستن فرشاد احمدزاده به استقلال مساوی با خروج فرشید اسماعیلی

پیوستن فرشاد احمدزاده به استقلال مساوی با خروج فرشید اسماعیلی

فرشاد احمدزاده با انتشار یک استوری از تغییر نوشت و برخی این استوری را نشانه ای از  مذاکرات استقلال با او قلمداد کردند. به نظر می رسد اگر چنین اتفاقی در نقل و انتقالات این فصل رخ دهد، بمب نقل و انتقالات منفجر خواهد شد چرا که بسیاری از هواداران پرسپولیس دوست ندارند ستاره سابق خود را در پیراهن تیم رقیب ببینند اما نکته آزاردهنده برای هواداران استقلال این است که علاقه ای به حضور احمدزاده که مدتها برای آنها کری می خواند در تیمشان ندارند.

در صورت مذاکرات طرفین و توافق بین استقلال و احمدزاده، باید خروج فرشید اسماعیلی هم پستی فرشاد احمدزاده را از استقلال قطعی بدانیم چرا که پیشتر در خبرها از پیشنهاد سنگین باشگاه شهر خودرو به فرشید اسماعیلی شنیده بودیم و این احتمال وجود دارد که اسماعیلی در فصل آینده در تیم شهرخودرو توپ بزند و مسئولین استقلال از حالا به دنبال جانشین برای او هستند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 9 سپتامبر 2020 / 9:42 ق.ظ

    آخه چرا حتا یکی هم پیدا نمیشه بداد این تیم بی دفاع برسه!؟ یعنی اینقددددر تاج بزرگ بی دروپیکر و بی صاحب شده که تفاله و آشغال لنگ حقیر جذب کنه!!!!!!!؟؟؟؟؟ مال بد بیخ ریش صاحابش! حالاهم اگه دم از فوتبال حرفه ای میزنند و… اینا… حداقل یکی مثل نورالهی و یا پیشترها که دراوج بود مثل محمدنوری و جوانی جلال حسینی باز جای دفاع داشت! نه این (قل موت)!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید