کد خبر:32882
پ

پیش بازی پرسپولیس و مس رفسنجان | پرواز سرخ ها در ارتفاعات

پرسپولیس در حالی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر میهمان مس رفسنجان خواهد بود که سرمربی سرخپوشان پایتخت تا به حال در ۳ دیدار رسمی مقابل مس قرار گرفته و حاصل آن ۲ برد و یک باخت برای او بوده است. نکته جالب اینجاست یکی از مصاف‌های گل‌محمدی با مس به زمان حضور او روی […]

پرسپولیس در حالی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر میهمان مس رفسنجان خواهد بود که سرمربی سرخپوشان پایتخت تا به حال در ۳ دیدار رسمی مقابل مس قرار گرفته و حاصل آن ۲ برد و یک باخت برای او بوده است. نکته جالب اینجاست یکی از مصاف‌های گل‌محمدی با مس به زمان حضور او روی نیمکت اکسین البرز در لیگ یک برمی‌گردد که با نتیجه دو بر یک مقابل تیم میشو کریستووویچ شکست خورد.

 

پیش بازی پرسپولیس و مس رفسنجان | پرواز سرخ ها در ارتفاعات

پیش بازی پرسپولیس و مس رفسنجان | پرواز سرخ ها در ارتفاعات

در دیدار روز جمعه همچنین گل‌محمدی و ربیعی برای چهارمین بار مقابل هم قرار می‌گیرند؛ حاصل ۳ تقابل پیشین دو سرمربی، یک تساوی و ۲ برد برای آقا یحیی بوده است. یکی از رویارویی‌های گل‌محمدی با ربیعی نیز به زمان حضور دو سرمربی در لیگ یک برمی‌گردد؛ وقتی سرمربی کنونی مس هدایت بادران را برعهده داشت و دیدار این تیم مقابل اکسین به تساوی انجامید.

 

این بازی فردا در حالی از ساعت 16 به میزبانی مس برگزار می شود که ارتفاع زیاد رفسنجان و به طور کلی استان کرمان از سطح دریا، احتمالاً مشکلاتی را برای بازیکنان پرسپولیس که به این شرایط عادت ندارند، به وجود خواهد آورد.

سیامک نعمتی و سید جلال حسینی قطعاً به این دیدار نخواهند رسید و ربیعی سرمربی مس قصد دارد برای اثبات درستی تصمیمش در خرید بازیکنان عمانی، فردا بهترین نمایش ممکن را مقابل پرسپولیس داشته باشد.

به نظر می رسد در صورتی که پرسپولیس بتواند فردا با 3 امتیاز از این بازی حساس خارج شود، دوباره به نوار موفقیت باز خواهد گشت و در صورت شکست یا تساوی، بحران نتیجه گیری این تیم حادتر و فشار روانی بر روی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بیش تر از قبل خواهد شد.

 

به نظر شما نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان چند چند خواهد شد؟ با شرکت در پیش بینی اپلیکیشن بتاکاپ، شانس خود را برای بردن جوایز پیش بینی بیشتر کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید