کد خبر:13254
پ

پیش بازی پرسپولیس و صنعت نفت | برادران پیروانی به هم رسیدند!

از هفته دوم لیگ برتر امروز چند بازی دیگر برگزار خواهد شد که در مهمترین دیدار، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت متحول شده که از بازیکنان جدیدش نیز سود می برد، صف آرایی خواهد کرد.   بازی بعدی پرسپولیس کی است؟   پیش بازی پرسپولیس و صنعت نفت | برادران پیروانی به […]

از هفته دوم لیگ برتر امروز چند بازی دیگر برگزار خواهد شد که در مهمترین دیدار، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت متحول شده که از بازیکنان جدیدش نیز سود می برد، صف آرایی خواهد کرد.

 

بازی بعدی پرسپولیس کی است؟

 

پیش بازی پرسپولیس و صنعت نفت | برادران پیروانی به هم رسیدند!

بدون شک صنعت نفت در بازی امروز برای پرسپولیس حریف ناشناخته خواهد بود به این دلیل که می تواند بر خلاف دیدار با پیکان از همه نفراتش استفاده کند و به نوعی می شود گفت ترکیب صنعت نفت در بازی با پرسپولیس ترکیب دگرگون شده ای به نسب بازی با پیکان خواهد بود. هم چنین ممکن است ایده های تاکتیکی تیم صنعت نفت برای این بازی تغییر کند. صنعت نفت در بازی با پیکان با شیوه 2-4-4 بازی کرد اما در این بازی صنعت نفت به نظر می رسد با ایده 1-3-2-4 بازی خواهد کرد. یعنی کمی عقب خواهد نشست تا با دفاع و ضد حمله به دروازه حریف نزدیک شود و به گل برسد.

 

حضور امیر حسین پیروانی روی نیمکت صنعت نفت به عنوان دستیار اول سیروس پورموسوی نیز در نوع خود جالب خواهد بود. او باید همه تلاش خود را برای شکست تیم برادر یعنی افشین پیروانی بکار گیرد که به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم پرسپولیس می نشیند. جالب اینکه در گذشته هم تیم های تحت هدایت امیر حسین پیروانی و هم تیم های تحت هدایت سیروس پورموسوی با این ایده نتایج خوبی گرفتند. امیر حسین پیروانی با شیوه مورد اشاره به همراه تیم ملی جوانان به جام جهانی صعود کرد و سیروس پورموسوی هم با این ایده در تیم استقلال خوزستان با عنوان دستیار عبدالله ویسی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد. هر چند سرمربی تیم صنعت نفت بازی با سیستم 2-4-4 را بیشتر دوست دارد. اما بازی با پرسپولیس به او اجازه بازی با چنین شیوه ای را نمی دهد به این دلیل که حریف مهره های با کیفیت تری در اختیار دارد و در گردش توپ بهتر عمل می کند و اگر صنعت نفت به تیم حرف فضا بدهد براحتی نتیجه بازی را واگذار خواهد کرد.

 

انتظار می رود ترکیب پرسپولیس در این بازی با نفراتی چون حامد لک، سید جلال حسینی، کنعانی زادگان، سعید آقایی، محمد شیری، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، وحید امیری و مهدی عبدی باشد. پرسپولیس در این دیدار سخت به دنبال 3 امتیاز حساس خانگی است چرا که در صورت عدم کسب این سه امتیاز مهم، فاصله ش با صدر جدول در همین ابتدای کار زیاد خواهد شد.

عدم جذب مدافع جایگزین شجاع خلیل زاده و کنار گذاشتن امید عالیشاه از لیست تیم برای این بازی و همچنین مصدومیت بشار رسن از جمله موارد حاشیه ای است که شاید این دیدار را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

نکات آماری بازی پرسپولیس و صنعت نفت

حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان صنعت‌نفت با دریافت 14 گل از هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس گل نخورده است.

صنعت‌نفت‌آبادان با سیزده شکست در تمام رقابت‌ ها به هیچ تیمی به اندازه تیم پرسپولیس نباخته است.

پرسپولیس‌ در 8 بازی‌ آخر خود در تمام رقابت‌ها فقط دو گل خورده که هردو گل از روی نقطه پنالتی بوده است.

4 تقابل قبلی پرسپولیس-صنعت‌نفت در لیگ و حذفی با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسیده است.

تیمهای تحت هدایت پوروموسوی هیچ وقت مقابل پرسپولیس به پیروزی نرسیدند و کلین شیت نکردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید