کد خبر:13835
پ

پیش بازی پرسپولیس و شهرخودرو | ملاقات یحیی با تیم سابق نجاتش می دهد؟

تیم پرسپولیس عصر فردا و در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف شهر خودرو می‌رود تا گل محمدی روبروی شاگردان سابقش قرار بگیرد. در ادامه به برخی آمار و رکوردهایی که در سابقه تقابل های پرسپولیس و شهرخودرو وجود دارد می پردازیم. با سایت بتاکاپ همراه باشید.   پیش بازی پرسپولیس […]

تیم پرسپولیس عصر فردا و در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف شهر خودرو می‌رود تا گل محمدی روبروی شاگردان سابقش قرار بگیرد. در ادامه به برخی آمار و رکوردهایی که در سابقه تقابل های پرسپولیس و شهرخودرو وجود دارد می پردازیم. با سایت بتاکاپ همراه باشید.

 

پیش بازی پرسپولیس و شهرخودرو | ملاقات یحیی با تیم سابق نجاتش می دهد؟

 

?دو تیم پرسپولیس و شهر خودرو تا به حال ۱۵ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۸ برد برای پرسپولیس،۶ تساوی و یک برد برای شهرخودرو ثبت شده است.

?پرسپولیس در ۱۵ دیدار قبلی ۲۱ گل به ثمر رسانده و در طرف مقابل تنها ۱۰ گل برای شهرخودرو ثبت شده است.

?اولین دیدار دو تیم مربوط به ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۳ می‌باشد که با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت و آخرین تقابل دو تیم ۸ اسفند ۹۸ و با نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس رقم خورد.

?بهترین برد پرسپولیس در ۳۰ فروردین ماه ۹۶ با نتیجه ۴ بر صفر با گلهای کامیابی نیا،طارمی،علیپور و احمد زاده و بهترین و تنها برد پدیده مهر ماه پارسال و با گل دقیقه ۹۳ فرشاد فرجی به سود شهرخودرو رقم خورد.

این بازی از آن جهت برای هر دو تیم حائز اهمیت است که 3 امتیاز حساس این بازی تقریباً مشخص کننده رده هر یک از آنها در ادامه تا نیم فصل مسابقات خواهد بود چرا که در صورت پیروزی پرسپولیس این تیم به جمع مدعیان قهرمانی باز می گردد و در صورت تساوی یا شکست نیز آنها از کورس مدعیان جا خواهند ماند. همانطور که در مطلبی مجزا بحث کردیم، برای ماندن در کورس قهرمانی، تیمها می بایست میانگین امتیازگیری خود را بالای 2 امتیاز نگه دارند و در صورت تساوی میانگین پرسپولیس 1.5 خواهد شد و در صورت شکست نیز این عدد به 1.25 تقلیل پیدا خواهد کرد که برای رساندن آن به بالای 2، پرسپولیس نیاز به سه برد پیاپی بعد از این بازی دارد.

 

فرمول امتیازی برای قهرمانی در لیگ برتر

 

پرسپولیس و یحیی در این بازی اهداف مختلفی را دنبال می کنند. اولین هدف آنها گلزنی در جریان مسابقه است که فشار روانی را از روی دوش بازیکنان این تیم بر خواهد داشت و مهیای فینال لیگ قهرمانان آسیا می شوند؛ دومین هدف آنها نیز تمرین مجدد بازی با ترکیبی است که قرار است در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند. آنها در نیمه اول بازی مقابل نفت مسجد سلیمان این ریسک را متحمل شدند اما جواب نداد و احتمالا در این بازی یحیی از ابتدا این ریسک را انجام  نخواهد داد چرا که امتیازات این بازی از نان شب هم برای سرخ ها واجب تر خواهد بود. او به خوبی می داند که در صورت تساوی یا شکست در این دیدار، تیمش به بحران عمیقی فرو خواهد رفت و جمع کردن حواشی آن به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید