کد خبر:12178
پ

پیش بازی استقلال و مس رفسنجان | مصاف فکری با تیم ناشناخته

دو تیم استقلال و مس رفسنجان امروز اولین بازی خود در لیگ برتر در فصل 99/1400 را برگزار خواهند کرد و بسیاری از هواداران دو تیم دوست دارند بدانند هر یک از دو تیم با چه بازیکنانی در این بازی حاضر می شوند و مربیان هر دو تیم با چه تاکتیکی خود را برای این […]

دو تیم استقلال و مس رفسنجان امروز اولین بازی خود در لیگ برتر در فصل 99/1400 را برگزار خواهند کرد و بسیاری از هواداران دو تیم دوست دارند بدانند هر یک از دو تیم با چه بازیکنانی در این بازی حاضر می شوند و مربیان هر دو تیم با چه تاکتیکی خود را برای این دیدار آماده کرده اند؛ در ادامه توجه شما را به تحلیل فنی تاکتیکی این بازی جلب می نمائیم.

 

پخش زنده بازی استقلال

 

برنامه کامل بازیهای استقلال

 

ترکیب احتمالی استقلال و مس رفسنجان در بازی امروز

 

ترکیب احتمالی مس و استقلال برای بازی امروز

 

 

محمود فکری در اولین دیدار رسمی خود به عنوان سرمربی استقلال می بایست به مصاف تیم سرسخت مس رفسنجان برود که تازه از لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرده و با استفاده از بازیکنان مجربی که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند قطعاً روز سختی را برای شاگردان فکری رقم خواهند زد. فکری که در این بازی ناچار به استفاده از بازیکنان فصل قبل استقلال است، قادر به استفاده از همه ظرفیت بازیکنان این تیم نیست و به نوعی دستش برای استفاده از بازیکنان جدید تیم به واسطه محرومیت نقل و انتقالاتی که احتمالاً بعد از این بازی رفع خواهد شد، بسته است.

با  توجه به خط میانی و خط حمله قدرتمند مس رفسنجان که در بازیهای تدارکاتی نیز آمار خوبی از خود بر جای گذاشته است، احتمالاً محمود فکری با استفاده همزمان از مسعود ریگی و فرشید باقری میانه میدان تیمش را مستحکم خواهد کرد تا بتواند قوای هجومی مس رفسنجان را که با حضور سجاد عاشوری از نساجی و فراز امامعلی از پیکان تقویت شده است را خنثی کند.

او در خط دفاعی احتمالاً از زوح سیاوس یزدانی و دانشگر استفاده خواهد کرد تا جلوی حرکات سرعتی و تکنیکی رحیم زهیوی مهاجم گلزن مسی ها را بگیرد.

 

فکری در این دیدار در فاز هجومی تقریباً خیالش راحت است چرا که او هم ارسلان مطهری را در اختیار دارد و هم می تواند بر روی شیخ دیاباته بلند قامت و مهدی قایدی تکنیکی حساب ویژه برای گلزنی باز کند.

به نظر می رسد تاکتیک اصلی استقلال در این بازی با توجه به بضاعت نفراتی که در اختیار دارد، اورلپ از جناحین و اضافه شدن مدافعین کناری به خط حمله و سانتر و کات بک برای مهاجمین تیم باشد چرا که گل زدن به مس رفسنجان از عمق که انسجام خوبی در ساختار دفاعی اش دارد، سخت به نظر می رسد. البته آنها در کارهای هوایی نیز موفق ظاهر شدند و در بازی تدارکاتی اخیرشان مقابل پرسپولیس که 2 هفته قبل برگزار شد توانستند با نتیجه 3 بر 0 پیروز شوند؛ در آن بازی نیز شاگردان گل محمدی قصد داشتند با سانتر از جناحین دروازه مس را باز کنند اما حضور عقیل کعبی بلند قامت مانع از سرزنی مهاجمین پرسپولیس شد و باید دید آیا او امروز مقابل شیخ دیاباته نیز می تواند مقاوت کند یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید