کد خبر:10152
پ

پیشکسوت پرسپولیس: وقتی 19 جام آوردیم، شجاع خلیل زاده و بشار رسن کجا بودند؟

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که در خصوص ماندن یا رفتن دو ستاره پرسپولیس به وجود آمده، این اتفاقات را در شان باشگاه پرسپولیس ندانست.   پیشکسوت پرسپولیس: وقتی 19 جام آوردیم، شجاع خلیل زاده و بشار رسن کجا بودند؟ ?به نظر من مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حفظ خلیل‌زاده شأن […]

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که در خصوص ماندن یا رفتن دو ستاره پرسپولیس به وجود آمده، این اتفاقات را در شان باشگاه پرسپولیس ندانست.

 

پیشکسوت پرسپولیس: وقتی 19 جام آوردیم، شجاع خلیل زاده و بشار رسن کجا بودند؟

پیشکسوت پرسپولیس: وقتی قهرمانی می شدیم، شجاع خلیل زاده و بشار رسن کجا بودند؟

?به نظر من مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حفظ خلیل‌زاده شأن این باشگاه را رعایت نکردند. تاکنون ندیده بودم پرسپولیس برای حفظ یک بازیکن به این شکل بیانیه‌ صادر کند. تیم ما در دهه 60 نوزده جام آورد. در آن زمان امثال شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن کجا بودند؟ بازیکنان نامی آمدند و رفتند و برای این تیم زحمت کشیدند. 60، 70 درصد آنها هم مجانی بازی کردند اما اینگونه رفتار کردن در شأن نام بزرگ پرسپولیس نیست.

?پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و اگر کسی دلش با تیم نیست برود. فرقی ندارد بشار باشد یا خلیل‌زاده. علی‌علیپور، علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی سه بازیکن تأثیرگذار و ملی‌پوش بودند اما جدایی‌شان ضربه‌ای به تیم نزد بلکه با تدابیر یحیی گل‌محمدی و 5، 6 بازیکن جویای نامی که به تیم اضافه شدند، پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید