کد خبر:34312
پ

پیشکسوت استقلال: پرسپولیس بدون سلطانی فر ترسیده/ چرا از فتوشاپ مدارکشان حرف نمی زنند؟

پیشکسوت باشگاه استقلال از بیانیه نویسی پرسپولیس در ماجرای بازیکن گابنی گل گهر انتقاد کرد. به گزارش بتاکاپ به نقل از طرفداری، محمد نوری با اشاره به این موضوع گفت: پرسپولیس نفوذ دوره سلطانی فر را دیگر از دست داده و نمی تواند در همه معادلات تصمیم گیرنده باشد و به همین دلیل آنها نگران […]

پیشکسوت باشگاه استقلال از بیانیه نویسی پرسپولیس در ماجرای بازیکن گابنی گل گهر انتقاد کرد.

به گزارش بتاکاپ به نقل از طرفداری، محمد نوری با اشاره به این موضوع گفت:

پرسپولیس نفوذ دوره سلطانی فر را دیگر از دست داده و نمی تواند در همه معادلات تصمیم گیرنده باشد و به همین دلیل آنها نگران شده اند. به اعتقاد من مدیریت فعلی این باشگاه دیگر زوری ندارد و دست و پاهای آخرشان را می زنند.  با این بیانیه ها می خواهند خودشان را بر سر زبان ها بیاندازند در حالی که آن ها به دلیل حضور سلطانی فر در وزارت عادت کرده بودند که همیشه مورد حمایت قرار بگیرند اما الان بدون حضور حامی همیشگی در وزارت کار برایشان سخت شده و تحمل این که وزیر بی طرف باشد را ندارند.

وی در ادامه اظهار داشت:

بعید نیست یحیی گل محمدی هم به عنوان سرمربی پرسپولیس در خصوص این بیانیه ها خط دهی داشته باشد که با این شرایط به نظرم بهتر است به جای این خط دهی ها نکات فنی را به بازیکنانش یاد بدهد. آنها چند سال به کمک و امدادهای وزارت ورزش عادت کرده بودند و حالا هم فکر می کنند همه باید در خدمت آن ها باشند در حالی که باید بپذیرند سلطانی فر دیگر در وزارت ورزش نیست. مربی باید روی کار خودش تمرکز داشته باشد نه اینکه از اطرافیانش بخواهد برای تیم های دیگر حاشیه درست کنید.

محمد نوری در پایان گفت:

شنیده ام بخشی از مدارک پرسپولیس برای حرفه ای سازی و حضور در آسیا با چند مورد فتوشاپ ثبت شده و AFC هم به این مسئله ورود کرده است. وقتی آنها این مساله را فهمیده اند چه دلیلی برای پنهان کاری وجود دارد؟ چرا این مسائل علنی و شفاف اعلام نمی شود؟ اینها برای فوتبال ما خیلی زشت است. آن موقع کسی نبود جلوی اینها را بگیرد و به همین دلیل فکر کرده اند باز هم از این طریق می توانند پیش بروند اما باید بدانند دیگر وزیرشان در وزارت ورزش نیست و این دست و پا زدن ها هیچ نتیجه ای برایشان ندارد. AFC مثل سلطانی فر نیست که چشم روی این تخلفات ببندد و نتیجه کارشان را می بینند.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید