کد خبر:18065
پ

پیشکسوت استقلال: تیم فکری تاکتیک ندارد و روی خلاقیت فردی گل می زند

محمد مومنی پیشکسوت آبی‌ها ضمن انتقاد از شیوه بازی استقلال مدل محمود کری گفت:استقلال روی خلاقیت فردی گل می‌زند نه تاکتیکی! فکری باید یک مربی با دانش بیارود.   پیشکسوت استقلال: تیم فکری تاکتیک ندارد و روی خلاقیت فردی گل می زند 🔹من معتقدم که کنار نیمکت استقلال باید یک مربی بادانش باشد. اگر چه […]

محمد مومنی پیشکسوت آبی‌ها ضمن انتقاد از شیوه بازی استقلال مدل محمود کری گفت:استقلال روی خلاقیت فردی گل می‌زند نه تاکتیکی! فکری باید یک مربی با دانش بیارود.

 

پیشکسوت استقلال: تیم فکری تاکتیک ندارد و روی خلاقیت فردی گل می زند

پیشکسوت استقلال: تیم فکری تاکتیک ندارد و روی خلاقیت فردی گل می زند

🔹من معتقدم که کنار نیمکت استقلال باید یک مربی بادانش باشد. اگر چه همه دانشمند هستند اما باید فردی باشد که مغز متفکر کارهای فکری باشد. بعضی‌ها در نیمکت استقلال هستند که از فضا سوءاستفاده می‌کنند و توانایی فنی و علمی ندارند. این اگر حل نشود، در روزهای آینده برای استقلال دردسرساز می‌شود و شاید عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

🔹من این اعلام خطر را می‌دهم که باید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مد نظر آبی‌ها باشد. برنامه‌های مختلف تاکتیکی، باید عملیاتی شود. آقای فکری تیم را خوب هدایت می‌کند اما با احترامی که به آرش برهانی و صمد مرفاوی قائل هستم، باید کنار این ۳ نفر کسی باشد که دانش فنی و اصول علم تمرین را به طور کامل طراحی و اجرا کند تا روش‌های مختلف تاکتیکی شود و در مواقع مختلف حلال مشکلات استقلال باشد.

🔹به نظر من پیشرفت استقلال ضعیف است. در نام و بزرگی استقلال هیچکس شکی ندارد و فکر می‌کنم این پیشرفت به اندازه نام باشگاه نیست. آقای فکری روش‌های خوبی را انتخاب می‌کند اما چون دست تنها است باعث شده که یک خلاء در کادر فنی وجود داشته باشد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • اس اس 22 ژانویه 2021 / 6:42 ب.ظ

    ببند مردیکه الان استقلال صدره چشم هر چی حصوده کور شه پرسپولیسا داره …. میسوزه به استقلالیا پول میدن تیمشون رو بفروشن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید