کد خبر:6723
پ

پیشنهاد سنگین الدحیل برای جذب مهدی قایدی

باشگاه الدحیل برای به خدمت گرفتن هافبک استقلال پیشنهاد رسمی به این باشگاه داده است.مهدی قائدی با پیشنهاد رسمی از قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر روبرو شده است.   پیشنهاد سنگین الدحیل برای جذب مهدی قایدی نمایش فوق العاده مهدی قائدی در فصلی که گذشت و تکنیک ناب او حالا این بازیکن را با […]

باشگاه الدحیل برای به خدمت گرفتن هافبک استقلال پیشنهاد رسمی به این باشگاه داده است.مهدی قائدی با پیشنهاد رسمی از قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر روبرو شده است.

 

پیشنهاد سنگین الدحیل برای جذب مهدی قایدی

پیشنهاد سنگین الدحیل برای جذب مهدی قایدی

نمایش فوق العاده مهدی قائدی در فصلی که گذشت و تکنیک ناب او حالا این بازیکن را با پیشنهادهای جذابی روبرو کرده است. از باشگاه شارلوای بلژیک گرفته تا چند تیم قطری همگی مشتری های مهدی قائدی هستند و قصد دارند ستاره 21 ساله استقلال را به خدمت بگیرند.

اما جدیدترین پیشنهادی که به دست باشگاه استقلال رسیده برای باشگاه الدحیل است و مدیران این باشگاه برای به خدمت گرفتن مهدی قائدی نامه رسمی به این باشگاه ارسال کرده اند.

گفته می شود مدیران الدحیل حاضر هستند بابت رضایتنامه قائدی مبلغ 2 میلیون و 500 هزار دلار به استقلال پرداخت کنند و این موضوعی است که حالا احمد سعادتمند را هم وسوسه کرده است.

البته مدیرعامل استقلال از قائدی خواسته لیگ قهرمانان را با استقلال به پایان برساند و بعد از آن زمان مناسبی است تا در مورد پیشنهاد باشگاه الدحیل تصمیم نهایی گرفته شود.

با توجه به اینکه استقلال با پولی که از فروش مهدی قائدی کسب می کند می تواند بخش زیادی از مشکلات خود را حل کند، ممکن است باشگاه در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با جدایی این بازیکن موافقت کند. مهدی قائدی چند شب قبل، به دنبال تمدید قراردادش با استقلال، اعلام کرد پسر استقلال است و جایی نمی رود. باشگاه هم بارها اعلام کرده برنامه ای برای فروش مهدی قائدی ندارد اما مبلغ پیشنهادی الدحیل وسوسه انگیز است.

منبع
طرفداری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید