کد خبر:42499
پ

پیروزی پرگل پرسپولیس در شب عملکرد طنز علیرضا حقیقی

آخرین بازی پرسپولیس در نیم فصل اول با نتیجه ای شیرین و دلچسب به پایان رسید و یحیی گل محمدی توانست با 5 گل تیم دستیار سابق خود را شکست دهد تا مشخص شود، نتایج فنی فصول گذشته پرسپولیس نه به نام حمید بلان بلکه به نام خود یحیی گل محمدی باید نوشته شود. پرسپولیس […]

آخرین بازی پرسپولیس در نیم فصل اول با نتیجه ای شیرین و دلچسب به پایان رسید و یحیی گل محمدی توانست با 5 گل تیم دستیار سابق خود را شکست دهد تا مشخص شود، نتایج فنی فصول گذشته پرسپولیس نه به نام حمید بلان بلکه به نام خود یحیی گل محمدی باید نوشته شود.

پرسپولیس در شبی به این پیروزی پرگل رسید که اشتباهات عجیب علیرضا حقیقی دروازه بان سابق این تیم که در نساجی توپ می زد، از دلایل مهم ثبت این نتیجه به حساب می آید. جدای از عملکرد بی نقصا عناصر تهاجمی پرسپولیس و انتقال سریع توپ از دفاع به حمله که منجر به ضدحملات برق آسا می شد، محمد عمری توانست با آمار خیره کننده 3 گل در دو بازی، خاطرات تلخ یورگن لوکادیا را از ذهن هواداران پرسپولیس پاک کند.

عمری در حالی توانست در 2 بازی 3 گل در جریان بازی به ثمر برساند که لوکادیا در کل دوران حضورش در پرسپولیس توانست 3 گل در جریان بازی به ثمر برساند.

معرفی پدیده جوان پرسپولیسی ها به عنوان یک نیروی انرژیک و سرعتی از نکات مثبت این دیدار بود.

نکته منفی این دیدار اخراج مهدی ترابی و مصدومیت سعید صادقی بود که باید دید میزان این مصدومیت چقدر است. اگرچه با تغییرات اجباری صورت گرفته دانیال اسماعیلی فر یک خط جلوتر آمد و توانست دو گل از 5 گل تیمش را به ثمر برساند.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بی نام 6 ژانویه 2023 / 4:40 ب.ظ

    جرا پرسپولیس در این فصل در ۸۰ درصد بازی ها بعد از رقبایش بازی کرده و تا هفته ۲۲ که برنامه لیگ اعلام شده این روند ادامه دارد؟ عمدی است؟

    • ملوس 6 ژانویه 2023 / 5:33 ب.ظ

      اوایل فصل همه رو بعد استقلال بازی می کرد . نیم فصل دوم بیشتر زودتر بازی خواهد کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید