کد خبر:8592
پ

پیروزی غرورآفرین پرسپولیس بر یک قدرت | ماراتن سرخ ها در اوج محرومیت و خستگی

تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پیش توانست در ضربات پنالتی از سد النصر عربستان بگذرد و برای دومین بار فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود. پیروزی غرورآفرین پرسپولیس بر یک قدرت این پیروزی از آن جهت از اهمیت برخوردار است که کنفدراسیون فوتبال آسیا در حکمی شوک آور، عیسی آل کثیر را ساعاتی قبل از شروع بازی […]

تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پیش توانست در ضربات پنالتی از سد النصر عربستان بگذرد و برای دومین بار فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود.

پیروزی غرورآفرین پرسپولیس بر یک قدرت

پیروزی غرورآفرین پرسپولیس بر یک قدرت

این پیروزی از آن جهت از اهمیت برخوردار است که کنفدراسیون فوتبال آسیا در حکمی شوک آور، عیسی آل کثیر را ساعاتی قبل از شروع بازی به مدت 6 ماه محروم کرد که تاثیر منفی زیادی بر روحیه بازیکنان پرسپولیس گذاشت. این موضوع در نیمه اول این مسابقه و با پاسهای اشتباه زیاد بازیکنان پرسپولیس مشهود بود و همین عامل باعث شد تا النصری ها به گل اول بازی برسند اما تیزهوشی مهدی عبدی در جاگیری بین مدافعیت النصر باعث شد تا سرخ پوشان گل تساوی را خیلی زود به ثمر برسانند.

در نیمه دوم بازی نیز حملات النصر زهردارتر از پرسپولیس بود اما با رشادت مدافعین پرسپولیس دفع شدند تا کار به وقت اضافه کشیده شود و در انتهای وقت اضافه اول اخراج احسان پهلوان کار را برای این تیم سخت کرد اما تعویض های خوب یحیی به خوبی بازی را اداره کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در این مرحله هنرنمایی حامد لک در مهار ضربه مایکون و البته ضربات دقیق بازیکنان پرسپولیس حکم به صعود این تیم به فینال داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید