کد خبر:11901
پ

پیروزی دقیقه نودی بایدن بر ترامپ ؟ ویسکانزین به داد دموکراتها رسید

با انتشار جدیدترین نتیجه شمارش ارا در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، یک ایالت حساس که تا دقایقی پیش آرای الکترالش به نام ترامپ خورده بود به رنگ آبی در آمد چرا که جو بایدن توانسته در رقابتی میلیمتری، آرای بیشتری در این ایالت که 10 کارت الکترال دارد را به دست بیاورد.   نتایج زنده […]

با انتشار جدیدترین نتیجه شمارش ارا در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، یک ایالت حساس که تا دقایقی پیش آرای الکترالش به نام ترامپ خورده بود به رنگ آبی در آمد چرا که جو بایدن توانسته در رقابتی میلیمتری، آرای بیشتری در این ایالت که 10 کارت الکترال دارد را به دست بیاورد.

 

نتایج زنده انتخابات آمریکا 2020

 

پیروزی دقیقه نودی بایدن بر ترامپ ؟ ویسکانزین به داد دموکراتها رسید

پیروزی دقیقه نودی بایدن بر ترامپ ؟ ویسکانزین به داد دموکراتها رسید

در حال حاضر دیگر آرای ایالت پنسیلوانیا برای جو بایدن کلیدی محسوب نمی شود چرا که شانس او با آبی شدن ایالت ویسکانزین بیشتر از قبل شده و با آبی شدن ایالت جورجیا یا میشیگان حتی اگر پنسیلوانیا را به ترامپ ببازد،  نیز او به کاخ سفید راه پیدا خواهد کرد. اگرچه پیش بینی می شود ایالت پنسیلوانیا نیز در نهایت به رنگ آبی در آید و کار جو بایدن برای راهیابی به کاخ سفید ساده تر از قبل شده است. انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، باعث سقوط قیمت دلار در ایران خواهد شد و افرادی که با ریسک بالا امروز دست به خرید دلار با امید پیروزی ترامپ زدند، به احتمال بسیار زیاد، متضرر خواهند شد.

 

تا قبل از این بایدن 238 رای الکترال جمع کرده بود که اگر 10 رای ویسکانزین و 6 رای نوادا را هم به آن اضافه کنیم، مجموع آرای الکترال او به عدد 254 خواهد رسید و او به 16 کارت الکترال دیگر برای راهیابی به کاخ سفید نیاز پیدا خواهد کرد. که می تواند هر یک از ایالات جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا این اتفاق را رقم بزنند اما اگر او در این ایالات برنده نشود و در کارولینای شمالی برنده شود، با 269 رای الکترال از راهیابی به کاخ سفید باز خواهد ماند.

 

در حال حاضر اختلاف آرای بایدن با ترامپ در میشیگان به کمتر از 12000 هزار رای رسیده است و این در حالیست که 90 درصد آرای این ایالت شمارش شده است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید