کد خبر:30122
پ

پیام خداحافظی محمد نادری با هواداران استقلال

محمد نادری مدافع چپ استقلال که بامداد امروز ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد تا به یک تیم اروپایی بپیوندد، پیام احساسی جالبی برای هواداران استقلال منتشر کرد.   پیام خداحافظی محمد نادری با هواداران استقلال 🔹محمد نادری در خصوص اتفاقات فینال جام حذفی اطهار داشت: چند روز از فینال گذشته و من خیلی […]

محمد نادری مدافع چپ استقلال که بامداد امروز ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد تا به یک تیم اروپایی بپیوندد، پیام احساسی جالبی برای هواداران استقلال منتشر کرد.

 

پیام خداحافظی محمد نادری با هواداران استقلال

🔹محمد نادری در خصوص اتفاقات فینال جام حذفی اطهار داشت: چند روز از فینال گذشته و من خیلی به خاطر آن اتفاق ناراحت هستم.حقیقتا نمی توانم آن شکست را هضم کنم.

🔹صحبتهای زیادی در مورد بازی انجام شد و من به نوبه خودم از هواداران عذرخواهی می کنم.اطمینان دارم این تیم به جایگاه واقعی خود بر می گردد.

🔹اگر بخواهم در مورد تلخ ترین اتفاق زندگی ام بگویم مطمئنا به شب فینال اشاره می کنم.تاکید می کنم استقلال با وجود هوادارانش به جایگاه اصلی بر می گردد.

🔹خداحافظی از شما هواداران برایم خیلی سخت است پس از شما خداحافظی نمی کنم چون مطمئن هستم این افتخار را پیدا می کنم که بتوانم شماره ۲ استقلال و زنده یاد پورحیدری را بپوشم.

🔹هر جای این کره خاکی باشم با افتخار می گویم فرزند این خانواده پر افتخار هستم و در ایران فقط و فقط انتخابم استقلال خواهد بود.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید