کد خبر:16407
پ

پیام جالب ابرو گوندش خواننده ترکیه ای برای زلاتان ابراهیمویچ

در شب سال نوی میلادی اتفاقات جالبی در برنامه بیاض شو ترکیه 2021 رخ داد. در حالی که هاکان چالهان اغلو بازیکن ترکیه ای میلان از ابراز علاقه زلاتان ابراهیمویچ به خواننده مشهور ترکیه یعنی ابرو گوندش پرده برداشت، ابرو گوندش نیز در همان برنامه به ابراز احساسات زلاتان پاسخ داد و در پخش زنده […]

در شب سال نوی میلادی اتفاقات جالبی در برنامه بیاض شو ترکیه 2021 رخ داد. در حالی که هاکان چالهان اغلو بازیکن ترکیه ای میلان از ابراز علاقه زلاتان ابراهیمویچ به خواننده مشهور ترکیه یعنی ابرو گوندش پرده برداشت، ابرو گوندش نیز در همان برنامه به ابراز احساسات زلاتان پاسخ داد و در پخش زنده برنامه گفت من هم یکی از طرفداران پر و پا قرص زلاتان هستم و به زودی قصد دارم کلیپ آهنگ جدید خود را با حضور زلاتان ابراهیمویچ تصویربرداری کنم.

 

پیام جالب ابرو گوندش خواننده ترکیه ای برای زلاتان ابراهیمویچ

پیام جالب ابرو گوندش خواننده ترکیه ای برای زلاتان ابراهیمویچ

ابراهیمویچ که نسبت هب گوش دادن آهنگ های ابرو به خصوص آهنگ cingenem او ابراز علاقه کرده بود با سورپرایز ابرو مواجه شد و ابرو گوندش دیشب با اجرای اهنگ قدیمی cingenem  خود که برای سال 1999 بود این آهنگ را به زلاتان تقدیم کرد.

 

برخی منبع ترکیه ای مدعی شده اند بین این دو سلبریتی مشهور در عرصه فوتبال و موسیقی رابطه عاشقانه ای شکل گرفته و احتمال اینکه در آینده اخبار جدیدی در خصوص رابطه ابرو و زلاتان به گوش برسد بسیار زیاد است.

ابرو گوندش همسر سابق رضا ضراب سرمایه دار متمول ایرانی بود که به دلیل پول شویی بازداشت شد و از هم طلاق گرفتند. در حال حاضر ابرو گوندش 46 سال سن دارد و زلاتان ابراهیمویچ 39 ساله است اما با توجه به اینکه پیشتر نیز شکیرا که از جرارد پیکه بزرگتر بود به او پیشنهاد ازدواج داده بود، هر اتفاقی در آینده ممکن است رخ دهد!

پیام های عاشقانه دو طرف در ساعات اخیر شایعات زیادی را در رسانه های ترکیه ای به راه انداخته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید