کد خبر:44179
پ

پیام باشگاه پیکان به پرسپولیس: هر جور راحتید ما رو ببرید!

در حالی اتفاقات هفته های پایانی لیگ برتر از تراژیک به طنز سوئیچ کرده که باشگاه پیکان و قائم مقام این تیم یعنی ابراهیم شکوری اعلام کرده اند مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ندارند! این اعلام نظر عجیب قائم مقام باشگاه پیکان با اعتراض تیم های مدعی دیگر از جمله استقلال مواجه […]

در حالی اتفاقات هفته های پایانی لیگ برتر از تراژیک به طنز سوئیچ کرده که باشگاه پیکان و قائم مقام این تیم یعنی ابراهیم شکوری اعلام کرده اند مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ندارند!

این اعلام نظر عجیب قائم مقام باشگاه پیکان با اعتراض تیم های مدعی دیگر از جمله استقلال مواجه شده به طوری که بیژن طاهری از سازمان لیگ درخواست کرده با این درخواست موافقت نکند!

اینکه این موضوع در صلاحیت تیم میزبان است که ورزشگاه محل برگزاری بازی اش را به ورزشگاه خانگی تیم مهمان منتقل کند خود جای بحث دارد اما نکته جالب ماجرا این است که تیم ثالث یعنی استقلال به این قضیه معترض شده است.

شاید اگر بیژن طاهری کمی در خصوص اتفاقات اخیر و کادر مدیریتی و فنی پیکان مطالعه داشت، اصلا خون خود را کثیف نمی کرد که این بازی در کجا برگزار شود چرا که نتیجه آن از همین حالا مشخص است: شکست پیکان!

وقتی مسئول بالارده یک باشگاه مثلاً خصوصی منافع باشگاه خود را به سبب تعلقات رنگی اش حراج کرده، دیگر چه فرقی دارد این بازی در آزادی برگزار شود یا کرج یا پیکان شهر و دستگردی یا برنابئو؟

شاید اگر شکوری می گفت مشکلی بابت بازی با پرسپولیس در ورزشگاه امام رضای مشهد نداریم، هضم برخی مسائل راحت تر بود اما انتقال بازی به ورزشگاه تیم مهمان از آن اتفاقات نادر است که تنها در فوتبال ایران رخ می دهد

پیکانی ها می خواهند ببازند و این موضوع را با پیام ابراهیم شکوری به پرسپولیس تعارف زده اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید