کد خبر:30058
پ

پیام احساسی فرهاد مجیدی برای هواداران استقلال

فرهاد مجیدی پس از پذیرش شکست در فینال جام حذفی مثل یک مربی حرفه ای به خای بهانه جویی، مسئولیت شکست را پذیرفت و از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و قهرمانی را به تیم فولاد تبریک گفت. او بر خلاف برخی مربیان لیگ برتری که پس از هر شکست، زمین و زمان را به هم […]

فرهاد مجیدی پس از پذیرش شکست در فینال جام حذفی مثل یک مربی حرفه ای به خای بهانه جویی، مسئولیت شکست را پذیرفت و از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و قهرمانی را به تیم فولاد تبریک گفت. او بر خلاف برخی مربیان لیگ برتری که پس از هر شکست، زمین و زمان را به هم می دوختند تا توجیهی برای ناکامی خود داشته باشند بدون اشاره به کارشکنی های علنی و غیرعلنی که در حق تیم او شده، مسئولیت شکست را پذیرفت. متن پیام فرهاد مجیدی را در ادامه می خوانید.

 

نقل و انتقالات استقلال

 

آخرین اخبار استقلال

 

پیام احساسی فرهاد مجیدی برای هواداران استقلال

پیام احساسی فرهاد مجیدی برای هواداران استقلال

هواداران عزیز، برای نمایش و نتیجه دیشب از شما پوزش می‌خواهم. خوب می‌دانم که در این روزگار تلخ، یک قهرمانی چقدر حال شما را خوب می‌کرد. وقتی دلداری‌های اکثریت هواداران، به خصوص عزیزانی که در اهواز و فرودگاه تهران حضور داشتند را می‌بینم، خیلی بیشتر شرمنده وجدان و انصاف بی‌پایان شما عاشقان استقلال می‌شوم و این رفتار، انگیزه من را برای یک شروع مجدد دوچندان می‌کند.

فصل جدید برای ما از همین امروز شروع شده است. چهارده روز سرنوشت‌ساز و به شدت حیاتی پیش‌روی ماست. اگر در این مدت کوتاه پروژه تمدید و تقویت تیم را به درستی انجام ندهیم، موفقیت‌ها شروع نمی‌شود.

در این ساعت‌ها نمی‌خواهم از مشکلات بگویم که خیلی از گفتنی‌ها را بعد از بردها با شما هواداران عزیز درمیان گذاشتم. اهل بهانه‌جویی نیستم و مسؤولیت این شکست را می‌پذیرم. بازیکنان من تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دادند. باید بدانید که خیلی از بازیکنان من در هفته‌های اخیر بدون آنکه خبرش رسانه‌ای بشود، در شرایط بسیار سخت و باوجود مصدومیت‌های مختلف ازخودگذشتگی کردند و وظیفه خودم می‌دانم در پایان فصل از همه آنها و کادر فنی، پزشکی، اجرایی، تدارکات و رسانه‌ای تیم تشکر کنم.

در چهارده روز آینده باید به طور شبانه‌روزی کار کنیم. باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود. به نمایندگی از میلیون‌ها استقلالی، در چهارده روز آینده بر سر منافع استقلال و امور نقل و انتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت و سعی می‌کنم در صورت نیاز به صورت شفاف با هواداران در ارتباط باشم.

در پایان قهرمانی تیم فولاد را به مردم مظلوم خوزستان، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم‌.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • زیزو 10 آگوست 2021 / 8:35 ق.ظ

    اگه راست میگی مرد ومردونه،صااف وساده،شفاف و رو راست واقعا وواقعا،با من وامثال من درارتباط باش یا اینکه لااقل در فضای مجازیم که شده،جایی مشخص کن وبه تک تک سوالات ما جواب بده،لطفا!…..،جواب بده ازاول تااخر،نه مثل کنفرانس مطبوعاتی که سوال اولو که ازت پرسیدن،توسوال دوم خبرنگار وقتی پرسید؛چرا قائدی باوجود بازی ضعیفش ومخصوصا تواسن ۵.۶بازی اخر،تعویض نمیشه،وچه اسراری دارید به حفظض داخل زمین….در پاسخش گفتی که دلیلی نمیبینم برای تعویض قائدی….،اما مردومردونه به مادرست جواب بده،که چراذضعیف ترین بازیکن۵بازی اخیرما،مهدی قائدیست؟چرا تعویض نمیشه؟چرا روی اعصاب ۳۵میلیون هواداره مهدی قائدی با بازی خود خواهانه وضعیفش…،وهزار چرا و سوال دیگه،اره اقای مجیدی،رک وراست ومردومردونه به سوالات ما جواب بده،وبگو چرا دوساله مفت فینال رو ازدست میدی؟چرا ترگیبت جورنیست؟چرا بزرگترین باشگاه ایران ویک باشگاه ۷۶ساله با۹نیمه نهایی اسیا،۴فینال و۲اولی و ۲ دومی و۲ سومی و….باید توسط یک نفر روی نیمکت اداره بشه،ویگ نفر تمرین وریکاوری وبرنامه ی بدنسازی وترکیب وتعویض وتاکتیک و…و..و….چرا؟چرایک نفر یعنی فقط شخص شماداره استقلال رو بااین ابهت اداره میکنه؟چرا ۴نفر ازکادرت جداشدن؟چرا جایگزین نگردی؟چرا اگه روشن وقلعخ نوعی وفریبا ونامجو و…و..و…روقبول نداری،ازبین ۲۰۰۰پیشکسوت این باشگاه،چرا با۵نفر مشاوره نمیکنی وتصمیم گیری نمیکنی؟اقای مجیدی،اگه خودخواهی کنی،دراسبا هم هکین اشست وهمین کاسه وبا حذف زودهنگام،دیریازود دوباره شما جداخواهی شد،اما بعدش چی؟بله!بعدش ما میمونیم و چندین بازیجن تنبل و بدردنخور وبی تعصب و کار نابلد وحسرت بیش ازسالهای گذشته،حسرت چندین سال عدم موفقیت در ورژن جدید جام باشگاهها و حسرت یک دهه عدم موفقیت درلیگ وحذفی ایران و حسرت اینکه تاچند سال پیش،با۲۴برد دربرابر۱۷برد دردربی ها ۷برد جلو بودیم وبا افتضاح مربیان داخل وخارجی اخیر،اختلاف ۷برد شده ۱برد یا ۲برد….آره اقای مجیدی،مردونه جواب بده وکاش چن نفربه نمایندگی از هوادار رودر رو باشما صحبت میکردیم…….،که دراولین سوالی که ازت میپرسم اینه که شما عاشق استقلالی گفتی!وگفتی جز عشق،دانش مربیگری هم نیازه که شماداری!ولی شمارو خدا،تواین چن بازی اخر با پرسپولیس که صفرصفرشد وباسثاهان باختیم وبا گل گهر دوتا پنالتی زدیم فقط و مهمترازهمه،درحساسترین بازی فصل ودریک چمن عالی وزمین بی طرف وبدون تماشاگر،چه چیزی از دانش مربیگریتون در زمین پیاده کردین….چون بخداقسم یکی ازضعیف ترین بازیهای ده سال اخیراستقلال بود…درست مث بازی با گل گهر و…

  • سهیل 9 آگوست 2021 / 6:59 ب.ظ

    چقدر خوشحال شدم و چقدر غافلگیر کننده بود برام نوشته های مجیدی. امیدوار م این نشونه ی پخته تر شدنش باشه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید