کد خبر:3966
پ

پول برای همه بود جز استراماچونی | افشاگری از رقم شگفت انگیز قرارداد برانکو

رسانه خبرانلاین در خبری جنجالی از رقم دریافتی برانکو ایوانکویچ در تیم ملی عمان خبر داد که این رقم یک سوم مبلغی بود که او در ایران دریافت می کرد و علی القاعده وقتی او به عنوان سرمربی تیم قهرمان ایران به تیم ملی عمان پیوسته بود، می بایست رقمی نزدیک به آخرین رقم دریافتی […]

رسانه خبرانلاین در خبری جنجالی از رقم دریافتی برانکو ایوانکویچ در تیم ملی عمان خبر داد که این رقم یک سوم مبلغی بود که او در ایران دریافت می کرد و علی القاعده وقتی او به عنوان سرمربی تیم قهرمان ایران به تیم ملی عمان پیوسته بود، می بایست رقمی نزدیک به آخرین رقم دریافتی اش را از مسئولین عمانی طلب می کرد اما به واسطه نبود پیشنهاد جدی برای او و اخراجش از تیم الاهلی تنها پس از 5 بازی، او مجبور به پذیرش این پیشنهاد نازل شد تا بار دیگر جریان فساد مالی که در فوتبال ایران به واسطه حضور مربیان و بازیکنان خارجی وجود دارد مشخص شود.

 

پول برای همه بود جز استراماچونی | افشاگری از فساد قرارداد مربیان خارجی در ایران

پول برای همه بود جز استراماچونی | افشاگری از رقم شگفت انگیز قرارداد برانکو

«ایوانکویچ» در عمان سالانه ۴۸۰ هزار دلار حقوق می‌گیرد. در ایران با او یک میلیون و دویست هزار یورو بستند. به «ویلموتس» سه برابر «کیروش» حقوق دادند و به «اسکوچیچ» یازده برابرش پاداش. به همه چند برابر ارزششان پول دادند تا به کیروش کمتر از حقش ندهند چون بی‌تاب «فسادِ» پسا کیروش بودند. وزارت نشینان که در جریان تمام این اتفاقات بودند، برای پرداخت دستمزد و غرامت همه این موارد پول به اندازه کافی داشتند اما در حفظ سرمربی موفق استقلال (استراماچونی)، 200 هزار دلار نداشتند تا حقوق معوق چند ماهش را پرداخت کنند و از پرداخت رقم های به مراتب کمتر به بازیکنان با کیفیتی مثل پاتوسی، تیام، جبارف نیز عاجز بودند و در عوض به سراغ گزینه های بنجلی همچون الحاجی گرو، نیومایر و … رفتند تا از این طریق، با دلالی در قرارداد بازیکنان خارجی، پولی به جیبشان برود.

 

با وضعیت فعلی و افشای رقم قراردادهای سنگین مربیان خارجی در سالهای اخیر به نظر می رسد عدم استیضاح وزیر ورزش در مقطع فعلی، نشان دهنده ترس نمایندگان مجلس از او است و لاغیر چرا که با وجود فساد گسترده مالی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین تیم ملی، اکنون بالاترین مقام ورزش کشور می بایست نسبت به اتفاقاتی که در زیر مجموعه ش توسط مدیران منصوب توسط او رخ داده، پاسخگو باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید