کد خبر:38653
پ

پوستر جنجالی AFC برای سه تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان : تهران آبی است!

سایت AFC در آستانه شروع رقابتهای لیگ برتر ایران، سه تیم مدعی استقلال، سپاهان و پرسپولیس را شانس اول قهرمانی در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر دانست. طراح پوستر AFC با الهام از نمادها و المان های تیم های مذکور اقدام به طراحی پوستر کرده که در آن برج میلاد و تهران را به استقلال […]

سایت AFC در آستانه شروع رقابتهای لیگ برتر ایران، سه تیم مدعی استقلال، سپاهان و پرسپولیس را شانس اول قهرمانی در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر دانست. طراح پوستر AFC با الهام از نمادها و المان های تیم های مذکور اقدام به طراحی پوستر کرده که در آن برج میلاد و تهران را به استقلال اختصاص داده و سی و سه پل را به سپاهان و بنای تاریخی تخت جمشید در شیراز را به پرسپولیس نسبت داده است.

 

پوستر جنجالی AFC برای سه تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان : تهران آبی است!

پی نوشت: بر خلاف برخی صحبتها در مورد کلمه پرسپولیس، این کلمه هرگز باعث افتخار ایران و ایرانیان نبوده و نیست و نخواهد بود چرا که اسکندر مقدونی پس از یورش به ایران و ویران کردن تخت جمشید، نام پرسپولیس را بر روی شهر تاریخی پارسه ایران قرار داد و در واقع این کلمه یونانی یادآور روزگاری است که ایران و هخامنشیان مورد تهاجم رومیان قرار گرفتند و واژه پرسپولیس یادآور قتل عام بزرگ و تجاوز به جان و ناموس ایرانی است و چه بهتر بود این واژه یونانی برای همیشه از دایره لغات فارسی زبانان حذف می شد و همچنان از نامهایی مثل صدستون، تخت جمشید، پارسه برای اشاره به پایتخت هخامنشیان در زمان داریوش سوم یاد می شد و نه واژه یونانی که برای ایرانیان ننگ آور است.

پوستر جنجالی AFC برای سه تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان : تهران آبی است!

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • به تو چه 31 جولای 2022 / 3:19 ب.ظ

    خخخ.وقتی تیمی لگو بی اعتباری داشته باشه مجبورن براش لگو جعلی بسازن.وگرنه یک پنجم هوادارای فوتبال داخل تهران شاید هوادار تیم کیسه باشن.باشه برج میلاد حواله شما کیسه کشا اگه با این راضی میشی.پرسپولیس کبیر محو شدنی نیست.

    • لنگی نباشیم 31 جولای 2022 / 3:28 ب.ظ

      لعنتی هنوز 24 ساعت نگذشته که مشخص شد استقلال محبوب ترین تیم آسیاس . برو با نظرسنجیای برنامه نود خوش باش چاقال

    • لنگپلیسه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش تاج فوتبال ایران 3 آگوست 2022 / 3:41 ب.ظ

      آمار های بین المللی از قبیل نظر سنجی سایت فدراسیون فوتبال اسیا و آمارای بلیط بازیهای این دو تا تیم در رقابت های اسیایی همگی نشان از برتری تعداد هوادارای استقلال تاج فوتبال ایرانه ولی نظرسنجی های فیک از جمله نظرسنجی نود و لنگیپور حقیقت رو برعکس نشون میده !!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید