کد خبر:38078
پ

پشت پرده مصاحبه یحیی گل محمدی علیه استقلال: فرار رو به جلو در صورت ناکامی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس روز گذشته به منوال سالهای قبل، بار دیگر با آه و ناله و گله از شرایط کار خود را برای فصل جدید آغاز کرد و با انتقاد از وضعیت تیمش در آستانه شروع لیگ، بهت و حیرت کارشناسان و افکار عمومی را برانگیخت. پشت پرده مصاحبه یحیی گل محمدی علیه […]

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس روز گذشته به منوال سالهای قبل، بار دیگر با آه و ناله و گله از شرایط کار خود را برای فصل جدید آغاز کرد و با انتقاد از وضعیت تیمش در آستانه شروع لیگ، بهت و حیرت کارشناسان و افکار عمومی را برانگیخت.

پشت پرده مصاحبه یحیی گل محمدی علیه استقلال: فرار رو به جلو در صورت ناکامی

گل محمدی در حالی مدعی شد که چرا باشگاه رقیب قادر به استفاده از درآمد بورس خود هست اما پرسپولیس نیست که اولاً تا همین چندی پیش مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به منبع تامین بودجه هزینه های گزاف در نقل و انتقالات تیمشف اینطور عنوان می کرد که این پولها از درآمد باشگاه به واسطه حضورش در بورس به دست آمده است. نکته بعدی اینکه بدون تردید بخشی درآمد باشگاه پرسپولیس در بورس قفل خواهد بود چرا که این تیم به واسطه طلبهایی که از AFC بابت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته، عمده درآمد آسیایی خود را در قالب قرض از نهادهای دولتی و غیردولتی خرج کرده و طبیعتاً درآمد حاصله جدید از بورس به عنوان وثیقه و وجه التزام پرداخت دیون پرسپولیس مسدود خواهند بود و اینطور نیست که باز هم مدیرعامل این تیم همه بودجه ای که در اختیارش قرار گرفته را خرج کند و بدهی های سنگین را به دوش مدیر بعدی بیاندازد.

در واقع گل محمدی باید این سوال را از خودش بکند که چرا در سالهای گذشته تا آن اندازه هزینه تراشی کرده که باشگاه هنوز هم که هنوز است، نتوانسته در قبال این هزینه تراشی ها کمر راست کند.

البته صحبتهای گل محمدی بیش از اینکه فنی باشد برای فرار رو به جلو و پیگشیری از انتقاد هواداران پرسپولیس بابت نتیجه نگرفتن تیم کهکشانی پرسپولیس است چرا که او به خوبی می داند بهترین های نقل و انتقالات را جذب کرده و حالا دیگر هیچ بهانه ای برای ناکامی در فصل جدید ندارد و استرس عدم نتیجه گیری با این تیم پرستاره روی گل محمدی قرار دارد و او سعی می کند با مطرح کردن بهانه های مضحک این چنینی کمی از فشار انتظارات هواداران پرسپولیس را کم کند؛  کیست که نداند تیم فعلی پرسپولیس با 9 ملی پوش و 2 بازیکن خارجی، کهکشانی ترین تیم 10 سال اخیر محسوب می شود که هزینه گزافی برای تشکیل آن پرداخت شده است و مسلماً نتیجه نگرفتن با این تیم سخت تر از نتیجه گرفتن با آن است!

او در حالی از عدم جذب بازیکن خارجی گله می کند که این انتقاد مستقیماً متوجه مدیریت باشگاه پرسپولیس است که نتوانسته به موقع مبلغ مورد نیاز باشگاه ویزلا را به حساب آنها واریز کند تا زمینه حضور سریعتر کاسیانو در پرسپولیس فراهم شود. از طرفی یحیی در حالی از تامین نشدن شرایط اردوی خارجی پرسپولیس گله کرده که گویی سایر تیمها در سوئیس و اسپانیا و آلمان اردو زده اند!

در نهایت اینکه گل محمدی قصد دارد مثل همیشه افکار عمومی هواداران پرسپولیس را به سمت ایجاد دشمنی فرضی پیش ببرد که عده ای با او و پرسپولیس دشمنی دارند و با تیم رقیب مهربان هستند و این در حالیست که تیم رقیب تازه از شنبه تمرینات نصف و نیمه خود را آغاز کرده و این در حالیست که تمرینات پرسپولیس 10 روزی هست با حداکثر نفرات آغاز شده و این تیم یک بازی تدارکاتی نیز برگزار کرده است و مطرح شدن این موارد جز فرافکنی و فریب افکار عمومی نمی تواند باشد. یحیی به خوبی می داند با اولین شکست با این تیم کهکشانی، به سرنوشت تیم استیل آذین دچار خواهد شد و اینبار با هوادارانی طرف است که مجوز حضورشان در استادیوم ها صادر شده و طبیعتاً هیچ نتیجه ای جز برد در بازیها را با این تیم پرستاره که بهترین های ایران را در اختیار دارد، نمی پذیرند.

 

پی نوشت: گفته می شود گل محمدی حساب ویژه ای بر روی جذب پیمان بابایی کرده بود و با استقلالی شدن این بازیکن، برنامه های او برای تقویت خط حمله پرسپولیس به نوعی مختل شده و این مصاحبه در واقع به واسطه فشار عصبی ناشی از جذب بابایی توسط استقلال انجام شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید