کد خبر:25046
پ

پشت پرده لغو بازی استقلال و ذوب آهن | سرپوشی برای لغو بازی پرسپولیس و سپاهان

باشگها ذوب آهن پس از اینکه خبر لغو بازی این هفته تیمش مقابل استقلال توسط سازمان لیگ منتشر شد، رسماً به این تصمیم اعتراض کرد وبه نظر می رسد این اعتراض ذوبی ها به حق بوده و سازمان لیگ برای سرپوش گذاشتن بر روی یک تصمیم دیگر خود مجبور به لغو بای استقلال و ذوب […]

باشگها ذوب آهن پس از اینکه خبر لغو بازی این هفته تیمش مقابل استقلال توسط سازمان لیگ منتشر شد، رسماً به این تصمیم اعتراض کرد وبه نظر می رسد این اعتراض ذوبی ها به حق بوده و سازمان لیگ برای سرپوش گذاشتن بر روی یک تصمیم دیگر خود مجبور به لغو بای استقلال و ذوب آهن نیز شده و این در حالیست که باشگاه استقلال هیچ درخواستی مبنی بر لغو بازی آتی اش به سازمان لیگ نداده بود.

 

برنامه بازیهای لیگ برتر 1400

 

پشت پرده لغو بازی استقلال و ذوب آهن | سرپوشی برای لغو بازی پرسپولیس و سپاهان

ماجرا از این قرار است که باشگاه پرسپولیس که با جار و جنجال یاد از سفر هند برگشت، ابتدا به قرنطینه 1 هفته ای اعتراض کرد و سپس به اینکه چرا باید با وجود خستگی با سپاهان بازی کنند.

با بیانیه رسمی فدراسیون وتبال مشخصص شد، آنها قرنطینه را شکستند و مخفیانه از روزز یکشنبه تمرینات خود را شروع کرده اند و پس از آن طی فعل و انفعلاتی به یکباره سهیل مهدی برکنار و حیدر بهاروند جانشین او شد و برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان نیز با دو روز تاخیر نسبت به برنامه ریزی اولیه اطلاعرسانی شد.

 

در این شرایط سامان لیگ برای اینکه وانمود کند این برنامه ریزی تنها به خاطر درخواست باشگاه پرسپولیس نبوده و صدای اعتراض سایر باشگاه ها را خاموش کند، بازی همه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به تعویق انداخت و این در حالی بود که هیچ یک از سه تیم تراکتور، استقلال و ولاد درخواستی مبنی بر تعویق بازیهایشان به سازمان لیگ ارائه نکرده بودند و تنها پرسپولیس بود که مصرانه به دنبال تعویق بازی حساسش با سپاهان بود.

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • ج.ا 5 مه 2021 / 12:14 ب.ظ

    به نظر شما این جار و‌جنجاله،نکنه می‌خواید تیم بعد دو هفته بازی فشرده و یک هفته قرتطیه بیاید یه بازی سخت رو با تیم اول لیگ انجام بده،

    • حسین رحیمی 5 مه 2021 / 1:06 ب.ظ

      دوست عزیز اولاً که برنامه از قبل تعیین شده بود دوماً چه سفر سختی؟ استقلال سه روز قبل از دربی با السد توی پلی آف بازی کرده . سوماً پرسپولیس شاخ غول رو که نشکسته همه سطح تیمای گروهش رو دیدن که چقد درب و داغون بودن که بعضاً با تیم دومش بازی می کرد پرسپولیس پس این فیلما که تیم خسته س رو در نیارید . در آخر اگه هر تیمی بخواد بگه من خسته م بازی نمیکنم که سنگ روی سنگ بند نمیشه . پس فردا یه تیم شهرستانی این درخواست رو بکنه میخوام ببینم ترتیب اثر میدن یا نه ؟

  • مسعود 5 مه 2021 / 12:12 ب.ظ

    واقعا خودت خسته نشدی از این اراجیف و حرفهای مفتی که مینویسی .ناراحتی و سوزشتون از موفقیتهای پنج ساله پرسپولیس قابل درکه منتها این راهش نیست یه کم به خودتون بپردازید !!کجای دنیا یه تیم رو یه هفته تو قرنطینه بدون تمرین نگه میدارن اونم بدون تمرین و اونم تیمی که ۲۱ روز سخت رو دور از کشور و خانواده گذرونده بعدش هم فردای اتمام قرنطینه بره با یکی از رقیبای اصلیش توی لیگ بازی کنه !!خدا میدونه که اگه اینکارو با شما میکردن چه سلیطه بازی و شانتاژهایی که نمیکردید شما کیسه کشا !!یه جو فقط یه جو منطق و عقل داشته باشید از این حرفهای بی اساس و بی پایه نمی زدید !!!

    • حسین رحیمی 5 مه 2021 / 1:08 ب.ظ

      نیست بقیه تیما کنار خانواده شون بودن و خسته نیستن ! بابا توی گروه گلابیا بازی کردید تیم دومتون بازی میکرد چرا چرت میگید . اگه تو گروه استقلال بودید که درخواست تعویق یک ماهه بازیا رو میکردید به بهانه خستگی و پاره شدگی. استقلال تو اون گروه به این سختی درخواست لغو بازیش رو نکرده بعد اینا تازه قرنطینه رو هم شکستن بعد 3 روز میگن بازی لغو بشه . خب بگید میترسیم جلوی سپاهان امتیاز بدیم چرا بهانه میارید؟

  • محمدنور 5 مه 2021 / 9:52 ق.ظ

    هردم ازين باغ بري ميرسد ،يه كاري نكنيد بجه هاي داداش مسعود ناراحت بشن كه اگه بشن اعتراض ميكنن مسئول مسابقات ،داورها ورئيس هيئت مديره ووووو همه رو عوض مي كنن. تعويق بازي كه چيزي نيست
    ميگي نه از مدير عامل قبلي تيم پيروزي بپرس……

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید