کد خبر:21727
پ

فایل صوتی فیک از کودتا علیه محمود فکری در کلاب هاوس!

در ساعات گذشته فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شده که به طرز ناشیانه ای به نظر می رسد از سمت هواداران تیم رقیب ساخته شده و با هدف ایجاد اختلاف بین بازیکنان و کادر فنی و همچنین شروع جنگ مجازی بین فرهاد مجیدی و محمود فکری در حال نشر است.   ثبت نام در […]

در ساعات گذشته فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شده که به طرز ناشیانه ای به نظر می رسد از سمت هواداران تیم رقیب ساخته شده و با هدف ایجاد اختلاف بین بازیکنان و کادر فنی و همچنین شروع جنگ مجازی بین فرهاد مجیدی و محمود فکری در حال نشر است.

 

ثبت نام در کلاب هاوش چگونه است؟

 

پشت پرده فایل صوتی فیک از کودتا علیه محمود فکری

به تازگی شبکه اجتماعی جدیدی به نام کلاب هاوس در بین کاربران محبوب شده و به نظر می رسد برخی از هواداران تیم رقیب برای تست قابلیت های روم ها و اتاق های گفتگوی کلاب هاوس، یک فایل صوتی فیک را ضبط و تنظیم کرده اند چرا که در غیر اینصورت ضبط و افشای این حجم از صداها بین افراد مختلف و با یک ریتم (خالی از هیجان و احساس خاص) طبیعی به نظر نمی رسد.

پشت پرده فایل صوتی فیک از کودتا علیه محمود فکری

فایل صوتی مذکور که منشا آن کانال های هواداری پرسپولیس بوده، به طور مشخصی سعی در تحریک چند فرد خاص در استقلال را دارد و با هدف بر هم زدن تمرکز فرهاد مجیدی با کلید واژه برکناری مافیایی محمود فکری منتشر شده است.

در آماتور بودن این فایل صوتی همین بس که به نظر می رسد دوستان کاراکترها را اشتباهی رصد کرده اند چرا که فرهاد مجیدی نه رابطه خوبی به رسانه ها و لیدرها دارد و نه علاقه ای به این قبیل اقدامات دارد و با یک مشاهده میدانی در چند ماه حضور محمود فکری در استقلال مشخص می شود که او چه افرادی را به تمرین استقلال راه داده و با چه نفراتی که علیه فرهاد مجیدی فحاشی رکیک انجام دادند، رفت و آمد داشته است.

تزریق توهم توطئه به ذهن محمود فکری یکی از اهداف انتشار این فایل صوتی فیک است که بر طبق برخی شنیده ها، باشگاه استقلال قصد دارد از طریق پلیس فتا، منشا آن را شناسایی و به هواداران استقلال معرفی نماید.

احتمالاً دوستانی که این فایل صوتی مضحک را ساخته اند فراموش کرده اند که در روز تجمع هواداران استقلال این لیدرهای هوادار محمود فکری بودند که با هواداران اخراج فکری درگیر شدند و امرو با وارونه نشان دادن واقعیت قصد دارند، جریان حاشیه ای جدیدی را برای سرمربی متحول شده استقلال که ا حواشی دور است، به وجود بیاورند.

 

در حالت عادی هر فردی قادر است چنین صحبتهایی را به زبان آورده و سپس اقدام به انتشار آن کند اما نکته جالبتر اینکه تنها دقایقی پس از انتشار فایل صوتی فیک، شاهد واکنش محمود فکری به آن بودیم که همین نکته نیز خود گویای بسیاری از مسائل در مورد پشت پرده این فایل صوتی خواهد بود.

 

پی نوشت: هواداران استقلال حتی یک عکس با لیدرهای لمپنی که اطراف محمود فکری بودند، پیدا نخواهند کرد و این در حالیست که تمرین استقلال در زمان محمود فکری به محل برو بیای اراذل و اوباش تبدیل شده بود! مسلماً رقبا به خوبی می دانند که حضور فرهاد مجیدی با فراز کمالوند و صالح مصطفوی در استقلال، ورق رقابت در صدر جدول را برگردانده و به همین جهت پیشتر از فکری حمایت می کردند و همواره در جهت تخریب و حاشیه سازی برای فرهاد مجیدی بوده اند و به نظر می رسد هواداران استقلال دیگر این بازیهای نخ نما را به خوبی شناخته اند و به خوبی به اتفاقات این چنینی که بازی رسانه ای بیش نیست، واقف هستند.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ..... 22 اکتبر 2021 / 1:55 ق.ظ

    تمام هوادارای استقلال میخواستن که فکری بره
    الکی این فایلا رو درست نکنید
    بعدم فایلایی بوده که از مخالفان فرهاد مجیدی و کسایی که میخوان تخریبش کنن لو رفته چرا در مورد اون هیچ صحبتی انجام نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • نویسنده 13 مارس 2021 / 9:39 ق.ظ

    شب دراز است و قلندر بیدار

  • امیر 11 مارس 2021 / 3:15 ب.ظ

    خیانت بازیکنان استقلال به محمود فکری قشنگ مشخص بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید