کد خبر:6780
پ

پشت پرده سکوت مدیرعامل استقلال و پرحرفی او قبل از فینال جام حذفی

در حالی که هواداران استقلال از شنیدن صحبتهای ضد و نقیض در مورد بازگشت یا عدم بازگشت استراماچونی خسته شده اند، همچنان شاهد سکوت مدیرعامل استقلال در خصوص اتفاقاتی که در زمینه بازگشت استراماچونی در جریان است، هستیم.   پشت پرده سکوت مدیرعامل استقلال و پرحرفی او قبل از فینال جام حذفی این سکوت عجیب […]

در حالی که هواداران استقلال از شنیدن صحبتهای ضد و نقیض در مورد بازگشت یا عدم بازگشت استراماچونی خسته شده اند، همچنان شاهد سکوت مدیرعامل استقلال در خصوص اتفاقاتی که در زمینه بازگشت استراماچونی در جریان است، هستیم.

 

پشت پرده سکوت مدیرعامل استقلال و پرحرفی او قبل از فینال جام حذفی

پشت پرده سکوت مدیرعامل استقلال و پرحرفی او قبل از فینال جام حذفی

این سکوت عجیب وقتی عجیب تر به نظر می رسد که احمد سعادتمند در یک سفر در زمان نامناسب درست پیش از دربی حساس جام حذفی برای مذاکره برای بازگشت استراماچونی به ایتالیا رفت و پس از بازگشت و پیروزی استقلال در دربی، به طور مسلسل وار در انواع و اقسام رسانه های دیداری، نوشتاری و شنیداری مصاحبه های رنگارنگ در مورد رفتن مجیدی و بازگشت استراماچونی کرد.

 

اما اکنون که شایعات در این خصوص به اوج خود رسیده، او از ارائه اطلاعات شفاف به هواداران استقلال امتناع می کند و پاسخ افرادی همچون صادق درودگر را که او را متهم به دروغ گویی می کنند را نیز نمی دهد تا این شائبه بار دیگر به وجود بیاید که ماجرای بازگشت استراماچونی بار دیگر یک بازی رسانه ای برای سرگرم کردن هواداران استقلال بوده است.

 

البته برخی معتقدند سعادتمند نطق خود را برای شب بازی با این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا گذاشته تا بار دیگر بتواند اثر مخرب خود را بر روی تیم بگذارد و باید منتظر ماند و دید آیا سعادتمند نیز مثل مدیران قبلی استقلال، مامور به خطاست یا راه درست را در پیش گرفته است؟

هر چه که هست، پشت پرده پروژه بازگشت استراماچونی تا چندی دیگر مشخص خواهد شد و نقاب از چهره خیانتکار و فردی که صادقانه برای باشگاه استقلال و هوادارانش کار کرده، برداشته خواهد شد. تا آن روز زمان زیادی باقی نمانده است …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید