کد خبر:35996
پ

پشت پرده دعوت از عارف غلامی به تیم ملی | توطئه کثیف سردبیر سایت بشکه!

در حالی که انتقادات از دراگان اسکوچیچ به اوج خود رسدیه، هنوز بسیاری از کارشناسان علت دعوت عارف غلامی به تیم ملی را نمی دانند. اما با رصد اتفاقات چند وقت اخیر حول تیم ملی و باشگاه استقلال و خط و ربط اخباری که در آن سایت معلوم الحال منشتر می شود، به سادگی می […]

در حالی که انتقادات از دراگان اسکوچیچ به اوج خود رسدیه، هنوز بسیاری از کارشناسان علت دعوت عارف غلامی به تیم ملی را نمی دانند. اما با رصد اتفاقات چند وقت اخیر حول تیم ملی و باشگاه استقلال و خط و ربط اخباری که در آن سایت معلوم الحال منشتر می شود، به سادگی می توان به خط و ربط این اتفاق و بازی دادن به غلامی در پست غیرتخصصی رسید.

 

پشت پرده دعوت از عارف غلامی به تیم ملی | توطئه کثیف سردبیر سایت بشکه!

سردبیر غول پیکر سایت XXX3.com که تنها تصور می کند افکار عمومی از نقشش در تصمیمات اسکوچیچ خبر ندارند(!) در چند ماه اخیر به طور سایه با هدف تقویت تیم محبوب خود و تضعیف تیم رقیبش اقداماتی را انجام داده است. پس از جوسازی در خصوص جدایی دو مدافع کلیدی استقلال یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند و خارج کردن آنها از لیست تیم ملی، دوستان با ماله کشی بر روی حضور غیرقابل توجیه مدافع منشوری در لیست اسکوچیچ و البته توصیه به حضور او، نشان دادند در دعوت از ملی پوشان پای مسائل دیگری مطرح است چرا که اگر حضور شایسته ها در بین بود، بدون شک نفراتی همچون کامیابی نیا، فرشاد فرجی، کنعانی زادگان، عارف غلامی در رویای خود هم رسیدن به پیراهن تیم ملی را نمی دیدند!

 

اما بر طبق شنیده ها پس از ناکامی پروژه به زیر کشیدن استقلال با دور کردن دو مدافع اصلی این تیم، آقایان بر روی پروژه به هم زدن تمرکز مدافع تازه از مصدومیت برگشته این تیم یعنی عارف غلامی متمرکز شده اند. غلامی که تا قبل از مصدومیتش یکی از بهترین مدافعین لیگ به حساب می آمد، هنوز از زمان بازگشتش به میادین، 30 روز هم نمی گذرد و در بازیهای کمی به میدان رفته اما مشخص نیست دعوت از این بازیکن که هنوز در امادگی کامل به سر نمی برد و بازی دادن به او در پست غیرتخصصی چه معنایی می تواند داشته باشد!

برخی معتقدند مافیای رسانه ای به رهبری بشکه بزرگ (!) و نعشه مجازی (!) درصدد بر هم زدن تمرکز مدافع استقلال هستند تا از این طریق بتوانند ساختار خط دفاعی استقلال را شکننده کنند. آنها که پیشتر با بر هم زدن تمرکز سیاوش یزدانی توانستند دو امتیاز از استقلال بگیرند (به واسطه عصبانیت سیاوش یزدانی به دلیل فیکس نبودن در تیم ملی و ترجیح امید نورافکن به او) امید دارند با مقصر جلوه دادن عارف غلامی و افزایش فشار بر روی او، بتوانند بار دیگر به هدف خود برسند.

نکته واضح در فصل جاری اینکه آقایان هر چه توسطئه بلد بودند و نبودند در پشت پرده برای به زیر کشیدن تیم فرهاد مجیدی انجام دادند اما همچنان با حسرت به صدر جدول نگاه می کنند تا بلکه فرصتی برای نزدیک شدن تیم محبوبشان به صدر جدول فراهم شود اما تیم فرهاد مجیدی هر هفته آنها را مایوس کرده و احتمالاً تا انتهای لیگ خواهد کرد چرا که حتی اگر استقلال در نتیجه گیری دچار مشکل شود، نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم یعنی پرسپولیس توان بردن 7 بازی پیش روی خود را نخواهد داشت چرا که از نظر فنی در ساختار دفاعی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

کلیدواژه : عارف غلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید