کد خبر:44245
پ

پشت پرده خیمه شب بازی مدیران پرسپولیس لو رفت

پس از اقدام هماهنگ مدیرعامل با چند رکن رسانه ای این باشگاه در خصوص اعتراض به همزمان شدن بازی های سه هفته پایانی، سرانجام همانطور که پیش بینی می شد، هدف و نیت واقعی آقایان برای انجام این مصاحبه های هماهنگ توسط حسین خبیری عضو هیئت مدیره این تیم لو رفت. همانطور که پیشتر گفتیم، […]

پس از اقدام هماهنگ مدیرعامل با چند رکن رسانه ای این باشگاه در خصوص اعتراض به همزمان شدن بازی های سه هفته پایانی، سرانجام همانطور که پیش بینی می شد، هدف و نیت واقعی آقایان برای انجام این مصاحبه های هماهنگ توسط حسین خبیری عضو هیئت مدیره این تیم لو رفت.

همانطور که پیشتر گفتیم، جوسازی فعلی پرسپولیسی ها برای بازی های همزمان سه هفته پایانی، هدفی جز امتیاز گرفتن برای بازی این تیم مقابل پیکان ندارد. اما ظاهراً خبیری خبر ندارد که برگزاری همزمان سه هفته پایان از قبل از برگزاری دربی توسط قنبرزاده اعلام شده بود و سایر تیم ها نیز در بازی مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی، بدون تماشاگر به میدان رفتند و درخواست پرسپولیس برای بازی با تماشاگرانش در این دیدار (در صورت بازی در دستگردی) زیر سوال بردن عدالت است چرا که مجوز ورود هیچ تماشاگری به این استادیوم در بازی مشابه (استقلال و پیکان) داده نشد.

پی نوشت: البته انتهای این نمایش نخ نما نیز مشخص است چرا که آقایان قصد دارند دیدار تیمشان مقابل پیکان خسته که 3 گل از نساجی در قائم شهر دریافت کرده را بزرگ جلوه دهند تا پس از پیروزی احتمالی از آن به عنوان فتح الفتوح بزرگ مقابل دشمن فرضی یاد کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید