کد خبر:37381
پ

پشت پرده حمله دستیار یحیی گل محمدی به هواداران پرسپولیس

حمید مطهری که به واسطه جملات قصار سنگینش (!) به حمید نیچه در بین هواداران پرسپولیس معروف شده در کنفرانس خبری قبل از بازی پرسپولیس و فجر سپاسی به شدت از انتقاداتی که از کادر فنی این تیم می شود، تاخت و منتقدین را عده ای نوجوان 15 ساله قلمداد کرد.   پشت پرده حمله […]

حمید مطهری که به واسطه جملات قصار سنگینش (!) به حمید نیچه در بین هواداران پرسپولیس معروف شده در کنفرانس خبری قبل از بازی پرسپولیس و فجر سپاسی به شدت از انتقاداتی که از کادر فنی این تیم می شود، تاخت و منتقدین را عده ای نوجوان 15 ساله قلمداد کرد.

 

پشت پرده حمله دستیار یحیی گل محمدی به هواداران پرسپولیس

مطهری با عدم پذیرش ضعف فنی پرسپولیس در فصل جاری که بسیاری آن را به ضعف در بدنسازی ربط می دهند مدعی شد فاصله امتیازی زیادی با صدرنشین نداشته اند و این نایب قهرمانی، دست کمی از قهرمانی ندارد. او معتقد بود که تیمی که در دقیقه 85 بازیها گل می زند مسلماً ضعف بدنی ندارد و با همین کادر فنی و تیم بدنسازی این تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت و افرادی که در این زمینه های نظر می دهند، به شکل سازماندهی شده در فضای مجازی علیه کادر فنی پرسپولیس جوسازی می کنند که محدوده سنی آنها 15 سال است!

 

صحبتهای طوفانی حمید مطهری علیه منتقدین عملکرد ضعیف پرسپولیس که اشاره ای به خریدهای ضعیف یحیی گل محمدی و آمار مصدومین زیاد پرسپولیس نیز نکرد با واکنش پیج های هوادارای پرسپولیس و برخی چهره های شناخته شده پرسپولیسی مواجه شد و به شدت علیه مطهری موضع گیری کردند تا جایی که بسیاری از آنها خواهان تغییرات در کادر فنی و تعویض دستیار گل محمدی به خصوص حمید مطهری شدند تا فکر جدیدی به پرسپولیس تزریق شود.

اما شنیده می شود در پس پرده صحبتهای آتشین حمید مطهری در هفته انتهایی پای پیشنهاد نساجی به این مربی برای هدایت تیم مازندرانی در فصل آتی نهفته است و او که می داند دیگر در پرسپولیس نخواهد ماند، حرف های دلش را که 30 هفته در دل نگه داشته بود را بیرون ریخت بدون توجه به عواقب صحبتهایش که از چشم هواداران پرسپولیس خواهد افتاد چرا که او به خوبی می داند در فصل آینده دیگر با هوادار پرسپولیس چشم در چشم نخواهد شد و سمتی در این تیم ندارد که ابایی از مطرح کردن برخی موضوعات داشته باشد.

 

به نظر می رسد در پایان فصل، تغییراتی در کادر فنی پرسپولیس شاهد باشیم و به زودی شاهد اضافه شدن چند دستیار جدید و خروج برخی نفرات فعلی از کادر فنی گل محمدی باشیم چرا که در فصل جاری به طور واضحی مشخص بود، تفکرات تاکتیکی این نفرات به بن بست رسیده است و سایر تیم ها به سادگی دست کادر فنی پرسپولیس را خوانده بودند.

یکی از ماندگارترین جملات قصار حمید مطهری که بعدها علیه خود او استفاده شد عبارت “باید آنقدر خوب بود که قوی تر از بهانه هایتان باشید”

این عبارت بعدها توسط منتقدین او به دستاویزی تبدیل شد که چرا پس از هر ناکامی پرسپولیس، به جای پذیرش مشکلات فنی به بهانه تراشی و متهم کردن دیگران روی می آورند؟

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • عارف 3 ژوئن 2022 / 8:35 ق.ظ

    پرسپولیس با حمید بدون حمید
    با مربی بدون مربی
    با مدیر عامل بدون مدیر عامل
    قهرمان شده پس نیاز به کسی نداره
    البته بابا مسعود حداقل باید باشه

    • لنگپولیس کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش استقلال 7 ژوئن 2022 / 11:26 ق.ظ

      حداق برو یکم مطالعه کن . با وجود اینترنت دسترسی به اطلاعات بسیار راحت تر و سریعتر شده . اون نام کثیف پرسپولیس یک اسم یونانیه و دقیقا برعکس مفهوم آریاییه . اسکندر با اشغال ایران و کشتار و … در ایران به سرزمین ایران این کلمه رو بکار برد . ماراتن هم همینطور مفهومی داره و حاکی از شکست ایران از یونانه . پس یکم اون مغز تون رو بکار بیاندازید تا بفهمید این کلمه چقدر منحوسه . البته تاج به مراتب خیلی بهتر به دوران سرفرازی ایران آریایی اشارت داره.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید