کد خبر:10723
پ

پشت پرده حملات تند به افشاگری های مهدی رسول پناه: می دانست رفتنی است و خودزنی کرد

به نظر می رسد نسخه مهدی رسول پناه در پرسپولیس پیچیده شده و او که خود به خوبی از این موضوع مطلع بوده مثل احمد سعادتمند که چند روز قبل از برکناری اش از موضوع با خبر شده بود، اقدام به افشاگری علیه عوامل تیم کرد.   پشت پرده حملات تند به افشاگری های مهدی […]

به نظر می رسد نسخه مهدی رسول پناه در پرسپولیس پیچیده شده و او که خود به خوبی از این موضوع مطلع بوده مثل احمد سعادتمند که چند روز قبل از برکناری اش از موضوع با خبر شده بود، اقدام به افشاگری علیه عوامل تیم کرد.

 

پشت پرده حملات تند به افشاگری های مهدی رسول پناه

پشت پرده حملات تند به افشاگری های مهدی رسول پناه

موضوع افشاگری رسول پناه آن هم به چند خبرنگار خرده پای ورزشی آن هم در خیابان با هیچ منطق و عقل سلیمی جور در نمی آید که یک مقام ارشد آن هم در باشگاه پرسپولیس این گونه در مقابل غریبه ها، علیه خودی ها بگوید و این موضوع تنها ریشه در این مسئله دارد که او می دانسته قرار است برکنار شود و حرفهایی که در دل داشته و فشاری که در این مدت به او وارد شده را تخلیه کرده است.

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال نیز شب قبل از برکناری اش در اقدامی عجیب مبادرت به انتشار یک بیانیه تصویری کرد و بسیاری از اسرار محرمانه باشگاه را فاش کرد و صبح روز بعدش برکنار شد و به نظر می رسد مهدی رسول پناه نیز حداکثر تا شنبه حکم برکناری اش از سرپرستی پرسپولیس و عضویت در هیئت مدیره را دریافت خواهد کرد.

 

اما نکته ای که در این بین وجود دارد این است که حقیقت نباید در لا به لای شانتاژ برخی رسانه ها در این خصوص گم شود یا وارونه جلوه داده شود. برخی از شب گذشته با پیش کشیدن مسئله توهین به مردم مازندران سعی در پاک کردن صورت مسئله ای را دارند که رسول پناه ابعاد جدیدی از اتفاقات در پرسپولیس را فاش کرد.  او به رقم درخواستی سنگین شجاع خلیل زاده اشاره کرد و از درخواست های غیرمتعارف او پرده برداشت و به موضوع تخلف فدراسیون و وزارت ورزش در موضوع شکایت النصر اشاره کرد و بسیاری از مواردی را که جزو اسرار یک باشگاه است را فاش کرد که رسیدگی به صحت و سقم این موارد بیش از این اهمیت دارد که او با چه ادبیاتی این موارد را مطرح کرده است.

 

هر چه که هست، عمر مدیریتی رسول پناه در پرسپولیس چندان با دوام نبود و او به واسطه فشارهای زیادی که متحمل شد، اقدام به خودزنی علیه باشگاه کرد تا به قول خودش از فشار سنگینی که تحمل می کند خلاص شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید