کد خبر:28583
پ

پشت پرده جدایی محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس

🔻 چندی پیش یکی از ایجنت های معروف فوتبال ایران به محمدحسین کنعانی زادگان پیشنهاد حضور در لیگ های اروپایی را داد. کنعانی زادگان نیز مثل بسیاری از فوتبالیست ها که سودای حضور در لیگ های اروپایی را دارند، این پیشنهاد را پذیرفت. ایجنت معروف نیز به کنعانی زادگان اطمینان داد در صورت امضای برگه […]

🔻 چندی پیش یکی از ایجنت های معروف فوتبال ایران به محمدحسین کنعانی زادگان پیشنهاد حضور در لیگ های اروپایی را داد. کنعانی زادگان نیز مثل بسیاری از فوتبالیست ها که سودای حضور در لیگ های اروپایی را دارند، این پیشنهاد را پذیرفت. ایجنت معروف نیز به کنعانی زادگان اطمینان داد در صورت امضای برگه قرارداد، او راهی یکی از 4 لیگ معروف اروپا یعنی بلژیک، فرانسه، هلند یا ایتالیا خواهد شد.

🔻مدافع ملی پوش پرسپولیس به جلسه حضوری رفت و در رویارویی با 4 ایجنت که او را دوره کرده بودند، زیر برگه قرارداد را امضا کرد. در موازات آن کنعانی زادگان به درخواست های پیاپی باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد، پیشنهادی دو رقمی ارائه کرد.

🔺پس از گذشت مدتی، ایجنت معروف به کنعانی زادگان پیشنهاد تازه ای داد. این طور که مثل مهدی طارمی در یکی از لیگ های حوزه خلیج فارس بازی کند و پس از نیم فصل راهی یکی از همان چهار لیگ معروف اروپا شود. کنعانی زادگان رقم دریافتی را جویا شد و ایجنت معروف مدعی شد برای نیم فصل حدود 2 میلیون دلار دریافتی خواهد داشت. این موضوع با استقبال مدافع پرسپولیس روبرو شد و در ادامه نیز ایجنت معروف قراردادی را به نیابت از کنعانی زادگان با یکی از باشگاه های قطری امضا کرد.

🔻اما داستان این است رقم قرارداد کنعانی زادگان با باشگاه قطری از دو میلیون دلار برای نیم فصل به 600 هزار دلار برای کل فصل تغییر پیدا کرد و جالب تر اینکه کنعانی زادگان برای جدایی از این باشگاه در نیم فصل باید یک میلیون دلار غرامت بدهد.

🔺همین موضوع باعث پشیمانی کنعانی زادگان شده و او دوست دارد در پرسپولیس بماند اما موضوع این است او پای برگه ای را امضا کرده که حکم به جدایی اش از پرسپولیس می دهد و بر همین اساس باید این مدافع ملی پوش را اولین جدا شده سرخ ها در پایان فصل قلمداد کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید