کد خبر:15913
پ

پشت پرده تعویق یک روزه بازی پرسپولیس و ذوب آهن | رونمایی از مافیای جدید فوتبال ایران

سازمان لیگ دقایقی پیش در اطلاعیه ای عجیب از تغییر مجدد در برنامه بازیهای هفته نهم و همچنین بازی معوق و جنجالی پرسپولیس و ذوب آهن خبر داد.   پشت پرده تعویق یک روزه بازی پرسپولیس و ذوب آهن | درخواست گل محمدی اجابت شد! در اطلاعیه فوق آمده است به دلیل بررسی بیشتر بر […]

سازمان لیگ دقایقی پیش در اطلاعیه ای عجیب از تغییر مجدد در برنامه بازیهای هفته نهم و همچنین بازی معوق و جنجالی پرسپولیس و ذوب آهن خبر داد.

 

پشت پرده تعویق یک روزه بازی پرسپولیس و ذوب آهن | درخواست گل محمدی اجابت شد!

پشت پرده تعویق یک روزه بازی پرسپولیس و ذوب آهن | درخواست گل محمدی اجابت شد!

در اطلاعیه فوق آمده است به دلیل بررسی بیشتر بر روی موارد تخلف ذوب آهن که منجر به لغو بازی این تیم با پرسپولیس شده بود، بازی دو تیم با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ می دهد که اولاً اگر تخلف ذوب اهن محرز شده آیا در 1 روز، اتفاق خاصی رخ خواهد داد و بر کیفیت تخلف افزوده یا از آن کاسته خواهد شد که دوستان اعلام کردند با یک روز تاخیر این بازی برگزار خواهد شد(اگر به بررسی بیشتر نیاز بود، دوستان می توانستند در طول این مدت، به قید فوریت بررسی های لازم را انجام دهند نه اینکه در آستانه بازی یک شوک دیگر به هر دو تیم وارد کنند). به واقع اگر در این پرونده تخلف آشکاری صورت گرفته، سازمان لیگ می بایست با قاطعیت نتیجه را 3 بر 0 به سود پرسپولیس اعلام کند و اگر هم تخلفی صورت نگرفته یا مطابق آئین نامه با اعلام نتیجه 3 بر 0 به سود پرسپولیس همراه نمی شود و تنها به جریمه نقدی ذوب اهن منجر می شود، این بازی می بایست در تاریخ از قبل تعیین شده یعنی 10 دی برگزار می شد.

 

نکته جالب ماجرا جائیست که بدانیم بار دیگر مسئولین سازمان لیگ تحت فشار سرمربی پرسپولیس که مدعی شده بود اگر فاصله بازی نساجی و ذوب اهن 6 روز نباشد، آنها در دیدار مقابل ذوب آهن بازی نخواهند کرد، به بهانه ای واهی بار دیگر بازی ذوب و پرسپولیس را یک روز به تاخیر انداختند تا خواسته سرمربی پرسپولیس نیز اجابت شده باشد.

پیشتر قبل از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز یحیی گل محمدی اعلام کرده بود تحت هیچ شرایطی حاضر به حضور در قائم شهر و بازی با نساجی نیست و علی رغم آمادگی سازمان لیگ و نساجی برای برگزاری بازی، یک نهاد بالادستی دستور به لغو بازی داد تا باز هم خواسته گل محمدی اجابت شده باشد.

در ابتدای لیگ نیز او به صورت آشکاری در برنامه زنده تلویزیونی درخواست تعویق یک هفته ای لیگ و به تعویق افتادن سوپرجام را مطرح کرد که در کمال حیرت، بار هم با درخواست او موافقت شد تا مشخص شود، سرمربی پرسپولیس به کمک آن نهاد بالادستی(!) است که خط مشی بازی های لیگ را تعیین می کند و نه سهیل مهدی و سازمان لیگ!

 

پی نوشت: سازمان لیگ با این قبیل اقدامات خود، اعتبار و مشروعیت و اقتدار خود را زیر سوال می برد چرا که در فصل گذشته نیز 15 تیم خواهان لغو لیگ شدند اما یک تیم خواهان برگزاری ادامه بازی ها شد و در نهایت در آن مقطع که موج دوم کرونا شیوع پیدا کرده بود، بازی ها برگزار شد و در فصل جاری نیز فرمانبردار اتاق فکری است که نقشه راه را برای یک تیم راه ترسیم کرده است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • مسعود 27 دسامبر 2020 / 5:25 ب.ظ

    جاله بعد از این همه کارشکنی و ایجاد وقفه و اشکال در کار قهرمانی پرسپولیس و فراری دادن چند بازیکن اصلی چند روز قبل از فینال آسیا و حالا هم بازی در استخر نساجی بازم شما هوادارای کیسه دم از مافیا میزنید بله مافیا هست ولی واسه سلیطه های کیسه کش که هر جوری بخوان سازمان لیگ و فدراسیون رو میرقصونن یه کم شرم و خجالت هم خوب چیزیه !!!!به کوری چشم حسودا امسال هم قهرمانی پنجم و فینال آسیا حضور داریم با همه کارشکنی و سنگ اندازی همه بخیلان و حسودان چشم تنگ !!!

  • حسن 27 دسامبر 2020 / 12:48 ب.ظ

    البته این بنده خدا بلافاصله بعد از باخت در جام حذفی اعلام نمود که میخواهند استقلال را قهرمان بکنند که این اتفاق نیفتاد وخیلی جالب بود که هیچکس نه او را به کمتیه انضباطی هم احضار نکرد چه برسد به اینکه محرومش بکنند چون افترا زده بود بعد اون بنده خدا مربی تراکتور را شش ماه محروم کردند ویا قضیه انتقال از پدیده به پرسپولیس که دیگه اظهر منالشمس است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید