کد خبر:38213
پ

پشت پرده تعلل در جذب کاسیانو توسط پرسپولیس چیست؟

جذب کاسیانو دیاز مهاجم 33 ساله برزیلی ویزلا توسط باشگاه پرسپولیس به دلایل نامشخص به درازا انجامیده و هواداران و پیشکسوتان و البته کادر فنی این تیم را نسبت به این موضوع دلخور کرده است. پشت پرده تعلل در جذب کاسیانو توسط پرسپولیس چیست؟ نکته مهم در این خصوص عدم شفاف سازی مدیریت باشگاه پرسپولیس […]

جذب کاسیانو دیاز مهاجم 33 ساله برزیلی ویزلا توسط باشگاه پرسپولیس به دلایل نامشخص به درازا انجامیده و هواداران و پیشکسوتان و البته کادر فنی این تیم را نسبت به این موضوع دلخور کرده است.

پشت پرده تعلل در جذب کاسیانو توسط پرسپولیس چیست؟

نکته مهم در این خصوص عدم شفاف سازی مدیریت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط پیش آمده است که منجر به ایجاد ابهام برای سرمربی این تیم و انتقاد نسبت به عدم جذب این مهاجم تا این لحظه شد. اما جالبترین اظهار نظر در این خصوص را ناصر محمدخانی پیشکسوت پرسپولیس انجام داد که مدعی شد مگر قحطی مهاجم است که باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم فقط و فقط به دنبال جذب این بازیکن هستند؟  بازیکنی که امار گلزنی چندان درخشانی هم ندارد و در 210 بازی حرفه ای که از ابتدای فوتبالش تاکنون انجام داده تنها 45 گل و 10 پاس گل داشته که این امار برای یک مهاجم بسیار ضعیف به نظر می رسد اا مشخص نیست چرا باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم مصرانه همچنان بعد از 40-50 روز همچنان بر روی جذب این بازیکن پافشاری می کنند.

هر چه که هست به نظر می رسد منافع مالی خوبی در این انتقال برای برخی ذی نفعان نهفته که این انتقال را تا این اندازه پیچیده کرده است.

کلیدواژه : پرسپولیسکاسیانو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید