کد خبر:10665
پ

پشت پرده تخریب رسول پناه | فشار حداکثری به ژنرال بی ستاره پرسپولیس

پس از حضور مهدی رسول پناه در مجلس و دفاع از عملکردش در دوره ای که در پرسپولیس مسئولیت داشته، در روزهای اخیر به انحا مختلف، به او حمله شد و جریان هایی قصد تحت فشار قرار دادن او را داشته و دارند که در نهایت دود آتش اختلاف این جریان ها با رسول پناه […]

پس از حضور مهدی رسول پناه در مجلس و دفاع از عملکردش در دوره ای که در پرسپولیس مسئولیت داشته، در روزهای اخیر به انحا مختلف، به او حمله شد و جریان هایی قصد تحت فشار قرار دادن او را داشته و دارند که در نهایت دود آتش اختلاف این جریان ها با رسول پناه به چشم هواداران پرسپولیس رفت و شجاع خلیل زاده که در آستانه توافق با پرسپولیس قرار داشت به واسطه شنیدن صحبتهای رسول پناه در یک فایل صوتی، قید حضور در پرسپولیس را زد و به قطر رفت.

 

پشت پرده تخریب رسول پناه | فشار حداکثری به ژنرال بی ستاره پرسپولیس

پشت پرده تخریب رسول پناه | فشار حداکثری به ژنرال بی ستاره پرسپولیس

اکنون سوال اساسی این است که چه کسی این فایل صوتی را در این مقطع حساس رسانه ای کرده است و نیتش از اینکار چه بوده است. با صدایی که در فایل صوتی مذکور به گوش می رسد، به نظر می رسد سه خبرنگار از خبرگزاری فارس، سایت گل و سایت ورزش 3 در مکالمه ای سرپایی با رسول پناه که برای رسیدن به ماشینش با خبرنگاران فوق هم کلام شده بود، حضور داشته اند. سه خبرنگار فوق در حوزه پرسپولیس در رسانه های متبوع خود فعالیت می کنند و نکته جالب اینکه روزنامه گل امروز در تیتر بزرگ صفحه اولش از افشای قسمت دوم فایل صوتی مهدی رسول پناه پرده برداشت که اتفاقاً ظاهراً این قسمت نیز مستقیماً در ارتباط با شجاع خلیل زاده و بدگویی رسول پناه از او بوده است.

بر هیچکس پوشیده نیست رضا خدادادی، سردبیر روزنامه گل در دوران مدیریت محمدحسن انصاری فرد به واسطه همکاری با اپلیکیشن باشگاه ارتباط نزدیکی با باشگاه پرسپولیس و حسین قدوسی و انصاری فرد داشت اما با روی کار آمدن رسول پناه، ارتباط او با پرسپولیس قطع شد. رضا خدادادی، برادر خانم پژمان راهبر، سردبیر سایت ورزش 3 محسوب می شود که از ضریب نفوذ خبری بالایی نزد مخاطبین برخوردار است.

 

همگان از رابطه شکراب رسول پناه و انصاری فرد و قدوسی و داستان جدایی عجیب و مبهم انصاری فرد با کوله باری از بدهی برای باشگاه با خبرند و هواداران پرسپولیس بهتر از همه می دانند که گروه قبلی حاکم در پرسپولیس از شکست رسول پناه  خوشحال می شوند تا کارنامه سیاه خود را با این اتفاق سفید کنند!

حسین قدوسی یار غار محمد حسن انصاری فرد نیز در هفته های گذشته تلاش زیادی برای مخدوش کردن چهره مهدی رسول پناه نزد هواداران پرسپولیس داشت و با عادی سازی به کار بردن کلمه وعده پناه، قصد داشتند او را به مدیری تبدیل کنند که تنها وعده می دهد و عمل نمی کند و این اتفاق در حالی رخ داد که او توانست در اوج بحران تیم، 7 بازیکن جدید و با کیفیت جذب تیم کند تا دیگر کسی حتی به یاد جدایی علیپور و ترابی نیز نیفتد و بحران برانکو را در یک اقدام ضربتی که یادگار دوستان در مدیریت سابق بود، به سرانجام برساند و سایه کسر امتیاز را از سر تیم کم کند.

در این شرایط که رسول پناه 9 پرونده از 13 پرونده بین المللی پرسپولیس را بسته بود و بدهی 148 میلیارد تومانی باشگاه را نصف کرده و کم کم در حال تبدیل شدن به قهرمان هواداران بود، سناریوی اتاق فکر اپوزیسیون مهدی رسول پناه ایجاد نارضایتی در بین هواداران تیم از عملکرد او در حفظ ستاره ها بود که در اولین اقدام با فراخوانی صوری، حدود 50-60 هوادار جناح خود را به جلوی مجلس و درب باشگاه روانه کردند تا با شلوغ کاری، در روند فعالیت های رسول پناه اخلال ایجاد کنند و پس از اینکه از کسر امتیاز پرسپولیس بر اثر اهمال رسول پناه در پرداخت برانکو نا امید شدند به سراغ گزینه ایجاد نارضایتی در هواداران به سبب جدایی ستاره ها رفتند و درست در لحظه ای که شجاع خلیل زاده بسیار به توافق و تمدید قرارداد با پرسپولیس نزدیک بود، فایل صوتی رسول پناه را رسانه ای کردند.

رسول پناه که با شروط عجیب شجاع خلیل زاده مبنی بر صدور بیانیه در حمایت از بازیکن و تکذیب درخواست میلیاردی و عدم حضور در مذاکرات موافقت کرده بود تا به هر ترتیبی که شده شجاع را در پرسپولیس نگه دارد، فکرش را هم نمی کرد که خبرنگاران خودی رسانه های فوق الذکر بخواهند با ضبط صدایش در گپ و گفت خودمانی، این صحبتها را روزی بر علیه خودش استفاده کنند و در نهایت نیز آنها توانستند با تحریک خلیل زاده از این طریق، او را از پرسپولیس دور کنند تا حفظ خلیل زاده هم به دستاوردهای رسول پناه اضافه نشود.

 

با کنار هم قرار دادن پازل اتفاقاتی که در این مدت رخ داده به سادگی می توان نقش مدیریت سابق پرسپولیس در اتفاقات اخیر را رصد کرد کما اینکه حسین قدوسی معاون محمدحسن انصاری فرد از حمله مستقیم کلامی به رسول پناه نیز ابایی نداشته و در استوری های خود مدام او را در مقابل هواداران قرار می داد.

 

هر چه که هست هواداران پرسپولیس می بایست هوشیار باشند و در دام بازی های پشت پرده ای که برخی به ظاهر خودی برایشان پهن کرده اند نیفتند چرا که همانطور که با خروج مهدی ترابی و علیپور اتفاق بدی برای تیم نیفتاد و پرسپولیس توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، بدون شجاع خلیل زاده هم می توان قلعه های جدید موفقیت را فسخ کرد؛ خدا را چه دیدید شاید احسان یکی شجاع دیگر از آب در آمد.

 

پی نوشت: نزدیک به 8 ماه از خروج انصاری فرد از پرسپولیس می گذرد و او هر بار به دلایل مختلف از شفاف سازی از فاجعه مدیریتی که در زمان او در پرسپولیس رخ داد سر باز می زند و علت اینکار را حفظ آرامش پرسپولیس عنوان می کند. به نظر می رسد اخراج  محترمانه انصاری فرد و حسین قدوسی از پرسپولیس برای آقایان بسیار گران تمام شده که اینگونه برای اثبات خود به دنبال تخریب دیگری هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید