کد خبر:8360
پ

پشت پرده تحرکات عجیب آذری جهرمی وزیر ارتباطات | پای انتخابات وسط است؟

در حالی که بسیاری از سیاستمداران حتی اگر طرفدار تیمی خاص باشند سعی می کنند آن را علنی نکنند اما در ماههای اخیر محمدجواد آذری جهرمی تحرکات گسترده ای در اثبات علاقه ش به پرسپولیس داشته و کری خوانی های خارج از عرفی در فضای مجازی با هواداران تیم رقیب به راه انداخته که موجب […]

در حالی که بسیاری از سیاستمداران حتی اگر طرفدار تیمی خاص باشند سعی می کنند آن را علنی نکنند اما در ماههای اخیر محمدجواد آذری جهرمی تحرکات گسترده ای در اثبات علاقه ش به پرسپولیس داشته و کری خوانی های خارج از عرفی در فضای مجازی با هواداران تیم رقیب به راه انداخته که موجب واکنش تند برخی از پیشکسوتان استقلال نیز شده است.

 

واکنش های تند به کری خوانی آذری جهرمی

 

پشت پرده تحرکات عجیب آذری جهرمی وزیر ارتباطات | پای انتخابات وسط است؟

پشت پرده تحرکات عجیب آذری جهرمی وزیر ارتباطات | پای انتخابات وسط است؟

به نظر می رسد در پس افزایش کری خوانی های وزیر جوان، اهداف انتخاباتی نهفته باشد چرا که از گوشه و کنار شنیده می شود او خود را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1400 آماده کرده و در شرایطی که مردم از اصلاح طلبان و اصول گرایان نا امید شده اند، به عنوان کاندیدای مستقل قصد ورود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری را دارد و به همین منظور سعی در جلب حمایت حداکثری هواداران پرسپولیس را دارد چرا که اگر تنها هواداران پرسپولیس به او رای دهند، برای انتخاب شدنش در انتخابات ریاست جمهوری کفایت می کند و این نکته به خوبی اثبات می کند که وزیر جوان دست بر روی پایگاه خوبی گذاشته و با سرمایه گذاری بر روی آنها، از حالا سعی در جمع آوری رای است.

 

آذری جهرمی که با برچیدن بساط سیستم های ارزش افزوده VAS و انحصاری کردن آن، منابع مالی رقبای انتخاباتی خود را محدود کرده، با انگیزه های انتخاباتی این روزها سعی در جلب اعتماد هواداران پرسپولیس، کری های خارج از عرفی را در فضای مجازی مطرح کرده است که تنها خوشایند هواداران پرسپولیس است!

 

پی نوشت: آذری جهرمی در حالی قصد دارد از فضای دوقطبی هواداری استقلال و پرسپولیس به نفع خود استفاده کند که تاکنون نمونه چنین حرکتی در رقابتهای انتخاباتی سابقه نداشته است و باید دید نظر شورای نگهبان در خصوص این تحرکات چه خواهد بود. آیا با این ترفند او می تواند هم برای خود رای جمع کند و هم به انتخابات پرشور و حضور حداکثر کمک کند؟   پیشتر AFC نیز با سو استفاده از فضای کل کل و هواداری سرخابی ها برای سایت خود بازدید های میلیونی گرفته بود و به نظر می رسد وزیر جوان نیز با الهام از AFC در همین مسیر قدم بر می دارد!

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • حبیب 3 اکتبر 2020 / 1:59 ب.ظ

    جهرمی دزد . هر کی به این دزد رای بده خیانت به کشئر ایران کرده . فارغ از بحث قرمز و آبی سواستفاده های اینترنتی که پول مردم رو بالا کشید کارنامه سیاه اونو به اثبات میرسونه .

  • استقلالی 2 اکتبر 2020 / 2:10 ق.ظ

    بی شرف

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید