کد خبر:12982
پ

پشت پرده بی میلی یحیی گل محمدی برای جذب مهاجم

در حالی که بسیاری از هواداران پرسپولیس در آخرین روزهای نقل و انتقالات نگران وضعیت تیم خود و جذب یک مدافع و مهاجم مورد نیاز برای پر کردن جای خالی دو ستاره تیم هستند به نظر می رسد یحیی گل محمدی اولویت خود را بر روی جذب یک مدافع قرار داده و خیالش از باب […]

در حالی که بسیاری از هواداران پرسپولیس در آخرین روزهای نقل و انتقالات نگران وضعیت تیم خود و جذب یک مدافع و مهاجم مورد نیاز برای پر کردن جای خالی دو ستاره تیم هستند به نظر می رسد یحیی گل محمدی اولویت خود را بر روی جذب یک مدافع قرار داده و خیالش از باب خط حمله تقریباً راحت است.

 

مهدی مهدی خانی با پرسپولیس به توافق رسید؟

 

پشت پرده بی میلی یحیی گل محمدی برای جذب مهاجم

پشت پرده بی میلی یحیی گل محمدی برای جذب مهاجم

یکی از دلایلی که باعث شده گل محمدی چندان به خرید مهاجم عجله نداشته باشد، در دسترس نبودن مهاجم با کیفیت و تراز اول با وجود قانون منع جذب بازیکن خارجی و همچنین تعیین تکلیف بسیاری از مهاجمین با کیفیت لیگ است و بازیکن با کیفیت زیادی باقی نمانده که یحیی قصد جذب او را داشته باشد. از طرفی با وجود آزاد بودن محمد عباس زاده، یحیی ترجیح داد از جذب او نیز صرف نظر کند چرا که به عقیده او، پرسپولیس در فاز هجومی مشکلی ندارد و با توجه به هافبک های توانمندی که در اختیار دارد، مهاجمین این تیم قادر به گلزنی در دیدارهای آتی خواهند بود کما اینکه مهدی عبدی در بازی مقابل سایپا 3 موقعیت بالای 80 درصد را از دست داد که اگر کمی تمرکزش را بیشتر می کرد، حتماً موفق به گلزنی می شد. نکته مهم در مورد مهدی عبدی جاگیری مناسب او در محوطه جریمه است که با تمرین در زدن ضربات آخر به سادگی به یک مهاجم شش دانگ حتی بهتر از طارمیف علیپور و آل کثیر تبدیل خواهد شد. او که گل حساس تیمش مقابل النصر را به ثمر رساند، چیزی از یک مهاجم تراز اول کم ندارد.

نکته دیگری که یحیی را به جذب مهاجم جدید بی میل کرده، پتانسیل سیامک نعمتی برای بازی در پست مهاجم است. سیامک نعمتی بازیکن چند پسته پرسپولیس که در پستهای دفاع راست هافبک راست بازی کرده با توجه به خصوصیات ذاتی که دارد از سرعت، تکنیک قابل قبولی برخودار است و با پاس های دقیق و شوتهای سهمگینش یک مهاجم خطرناک برای حریفان به حساب می آید که اگر به دروازه نزدیکتر بازی کند، مسلماً قادر است دروازه حریفان را باز کند.

 

اما علت آخری که یحیی را به جذب یک مهاجم دیگر بی اشتیاق کرده این است که او برای جذب یک بازیکن لیگ برتری می بایست نام یکی از 7 بازیکنی که به تازگی به خدمت گررفته اند را از لیست خارج کند و او با توجه به اینکه احتمال کاهش محرومیت آل کثیر وجود دارد، هرگز دلش نمی خواهد نام بهترین گلزنش را از لیست پرسپولیس خارج کند و به نظر می رسد با همین پتانسیل به استقبال فینال لیگ قهرمانان آسیا و ادامه بازیها تا نیم فصل خواهد رفت.

 

در حال حاضر تمرکز یحیی بر روی جذب یک مدافع تراز اول در حد شجاع خلیل زاده است تا جای خالی او را پر کند چرا که در بازیهای دوستانه به کادر فنی پرسپولیس اثبات شده که نمی توانند بر روی جلال حسینی 39 ساله و احسان حسینی جوان حساب چندانی باز کنند.

 

پی نوشت: در روزهای گذشته چند پیشکوست پرسپولیس از جمله پیوس و فنونی زاده نیز به این نکته اشاره کرده بودند که پرسپولیس نیازی به جذب مهاجم جدید ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید