کد خبر:29263
پ

پشت پرده بیدار شدن یهویی حقوق شهروندی آذری جهرمی: ماله کشی روی کمک 30 میلیاردی!

در شرایطی که قرار است روی پیراهن تیم استقلال در مسابقه امشب تبلیغ «همراه اول» قرار بگیرد و گفته می‌شود همراه اول از کانالی غیر از آذری جهرمی به کمک تیم استقلال آمده؛ ناگهان امروز صبح وزیر ارتباطات یاد وظایف شهروندی‌اش افتاده است و مدعی شد درخواست شفاف سازی مالی دو باشگاه آن هم نه […]

در شرایطی که قرار است روی پیراهن تیم استقلال در مسابقه امشب تبلیغ «همراه اول» قرار بگیرد و گفته می‌شود همراه اول از کانالی غیر از آذری جهرمی به کمک تیم استقلال آمده؛ ناگهان امروز صبح وزیر ارتباطات یاد وظایف شهروندی‌اش افتاده است و مدعی شد درخواست شفاف سازی مالی دو باشگاه آن هم نه از ابتدای دولت وحانی بلکه از سال 85 که بساط بنز و پورشه و پرداخت های غیررسمی در باشگاه پرسپولیس باب بود، افتاد.

آذری‌ جهرمی تا دیروز که قرار نبود همراه اول حامی مالی استقلال باشد و اخبار زیادی درباره کمک ۳۰ میلیارد تومانی این اپراتور به باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد، دنبال شفاف‌سازی نبود اما حالا که همراه اول از راهی دیگر به طرف استقلال آمده، یاد اطلاع‌رسانی دقیق افتاده است!

کاش در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات، توصیه‌ها بعد از کنفرانس خبری فرهاد مجیدی در دربی دور برگشت لیگ برتر هم موجود بود! تازه همین وزیر جوان که ارتباط مستقیم و غیرمستقیمی با امور مالی هر دو باشگاه پرطرفدار پایتخت دارد، به غلط کری هم می‌خواند!

خلاصه: آذری جهرمی متوجه کمک ۲۰ میلیارد تومانی همراه اول به استقلال شده و تصمیم گرفته در مقابل خبر کمک ۳۰ میلیارد تومانی به پرسپولیس پاتک خبری بزند، اما یادش رفته که او وزیر است، نه مدیر باشگاه پرسپولیس!

 

نوری فر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید