کد خبر:33628
پ

پشت پرده بودجه مصوب عجیب استقلال و پرسپولیس در سال 1401

روز گذشته آماری از بودجه 1401 در خصوص شرابط درآمدی و هزینه های دو تیم استقلال و پرسپولیس منتشر شد که بهت و تعجب بسیاری از علاقه مندان به دو تیم و به طور کلی افکار عمومی را در پی داشت.   پشت پرده بودجه مصوب عجیب استقلال و پرسپولیس در سال 1401 در بودجه […]

روز گذشته آماری از بودجه 1401 در خصوص شرابط درآمدی و هزینه های دو تیم استقلال و پرسپولیس منتشر شد که بهت و تعجب بسیاری از علاقه مندان به دو تیم و به طور کلی افکار عمومی را در پی داشت.

 

پشت پرده بودجه مصوب عجیب استقلال و پرسپولیس در سال 1401

در بودجه مذکور هزینه ها و درامدهای استقلال 70 میلیارد تومان پیش بینی شده بود و هزینه و درآمدهای پرسپولیس 250 میلیارد تومان برآورد شده شود. ارقامی که با واقعیت موجود در دو تیم به هیچ عنوان همخوانی نداشته و ندارد چرا که هزینه 70 میلیاردی برای 4-5 سال گذشته بود که مدیران این دو تیم با حدود 100 میلیارد تومان تیمداری می کردند و با توجه به افزایش قیمت بازیکنان حتی اگر قیمت متوسط بازیکنان در استقلال را 2 میلیارد تومان در نظر بگیریم، تنها با وجود بازیکنان داخلی این تیم، هزینه 70 میلیاردی کاور می شود و این در حالیست که هزینه های دیگری نیز برای باشگاه ها وجود دارد.

از طرف دیگر دوستان برای تراز کردن بودجه مصوب این باشگاه درآمد استقلال را نیز 70 میلیارد تومان اعلام کرده اند و این در حالی است رقم قرارداد 500 میلیاردی باشگاه استقلال با کارگزارش رسماً اعلام شد.

با بررسی اعداد عجیب در نسبت هزینه و درامد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به این نتیجه رسیدیم که ظاهراً آقایان برای سندسازی برای AFC چنین اعدادی را به طور رسمی منتشر کرده اند و یک حسابرسی غیررسمی نیز وجود دارد که در واقع به AFC ارائه نمی شود.

در واقع هزینه هایی که برای دو باشگاه در نظر گرفته شده بیشتر شبیه به میزان بدهی های آنهاست که با همسان سازی درآمد باشگاه ها با بدهی هایشان، ترازمالی برای آنها ایجاد شده است و این صورت وضعیت هیچ ارتباطی به آنچه در عمل در این دو باشگاه در حال اجرایی شدن است، ندارد.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید