کد خبر:34519
پ

پشت پرده بازی نکردن بازیکنان تاجیک پرسپولیس: ترس از شکایت حریفان!

در حالی که پش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و ثبت قرارداد دو بازیکن تاجیک این تیم به نظر می رسید یحیی گل محمدی از این دو بازیکن در ترکیب پرسپولیس استفاده کند، اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده و تاجیک ها تنها از روی نیمکت نظاره گر بازیهای پرسپولیس […]

در حالی که پش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و ثبت قرارداد دو بازیکن تاجیک این تیم به نظر می رسید یحیی گل محمدی از این دو بازیکن در ترکیب پرسپولیس استفاده کند، اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده و تاجیک ها تنها از روی نیمکت نظاره گر بازیهای پرسپولیس بوده اند.

 

پشت پرده بازی نکردن بازیکنان تاجیک پرسپولیس: ترس از شکایت حریفان!

پشت پرده بازی نکردن بازیکنان تاجیک پرسپولیس: ترس از شکایت حریفان!

دو بازیکن تاجیک که با سودای بازی در لیگ قهرمانان آسیا و درخشش با پیراهن پرسپولیس به این تیم پیوسته بودند، اکنون در وضعیتی قرار دارند که به واسطه عدم تسویه بدهی پرسپولیس با پدیده، در وضعیت نامشخصی قرار دارند چرا که سرمربی پرسپولیس با توجه به آماده بودن رقبا برای طرح شکایت علیه این تیم و 3 بر 0 شدن نتایج به واسطه استفاده از بازیکن غیرمجاز از این دو بازیکن تا این لحظه استفاده نکرده است.

اگرچه کارت بازی این دو بازیکن صادر شده است اما تبعات بازی دادن به بازیکنان در نهایت با باشگاه هاست و اگر باشگاهی علیه باشگاه دیگر شکایتی را مطرح کند و در نهایت شکایت مذکور به نتیجه برسد، کمیته انضباطی موظف به اعمال کسر امتیاز در جدول مسابقات است و یحیی دلش نمی خواهد در رقابت حساس صدرنشینان، قافیه را به سپاهان و استقلال ببازد و با از دست دادن امتیازات این چنینی، رقابت برای قهرمانی را ببازد.

بدین ترتیب دو بازیکن تاجیک یک نیم فصل کامل بدون اینکه برای این تیم بازی کرده باشند، پشت خط ماندند و نتوانستند برای این تیم بازی کنند. حال باید منتظر ماند و دید آیا این دو بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل از پرسپولیس جدا می شوند و یا مشکلات مالی پرسپولیس حل خواهد شد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید